تبلیغات ماهانه گوگل

تبلیغات ماهانه گوگل

تبلیغات ماهانه گوگل

 

سئو سایت

 

گوگل ادز در آپدیت جدید خود امکان درج بودجه به صورت ماهیانه نیز تعریف نموده است بدین صورت شما بودجه کلی خود را تعریف و گوگل به تناسب بودجه شما در طول یکماه با توجه به بودجه کلی شما هر روز مقداری از بودجه را مصرف خواهد کرد اما ذکر چند نکته مهم قابل توجه میباشد.

 

تخفیف ویژه  تبلیغات گوگل

 

 

تعداد رقبای حاضر در گوگل و نرخ کلیکی که به صورت مزایده ای تعیین کرده اند، بودجه تعریف شده ، بودجه تعریف شده شما حرف اول برای نمایش اگهی شما در طول ماه را میزنید اگر بودجه بالا برای یکماه تبلیغات خود در گوگل تعریف کنید خیلی راحت میتوانید رقبای خود را پشت سر بگذارید. اگر صنف شما صنف پر کلیک و عمومی می باشد مثل صنوف تور  و بلیط حتما باید بودجه بالا برای یکماه در نظر بگیرید در غیر اینصورت با تناوب بسیار بالا گوگل آگهی شما را نمایش خواهد داد، تعریف کلمات در گوگل ادز، هر قدر تعداد کلمات و نوع نمایش کلمات در گوگل بازتر باشد نیاز به بودجه ماهانه بیشتر خواهید بود.

 

هزینه تبلیغات ماهانه گوگل 

 

درآمد ادموب

 

 

نکته ای که باید در خصوص تبلیغات گوگل هم به صورت ماهانه به آن توجه کرد آن است که به هیچ عنوان نمی‌توان یک قیمت واحد را برای تبلیغات گوگل ارزیابی کرد و به شما ارائه داد چرا که هزینه تبلیغات گوگل کاملاً بستگی به خود شما و اهداف شما از کلید خوردن و بهتر دیده شدن در نتایج جستجو است.

 

 

 

 

اگر بخواهیم کامل تر و واضح تر توضیح دهم فقط می گویم که ما شما به ما مبلغی را می دهید که ما باید آن را تماماً به دلار تبدیل کرده و با استفاده از امکاناتی که داریم اقدام به ارائه آن به شرکت گوگل کنیم و گوگل در ازای مبلغی که از ما دریافت می‌کنند ما را در رتبه اول نتایج جستجو قرار می دهد به این صورت است که هر چقدر ما کلیک بیشتری از سوی جستجو کنندگان یک کلمه مشخص دریافت کنیم هزینه بیشتری را باید به گوگل ارائه دهیم.

 

 

بنابراین هر چقدر که شما بخواهید هزینه کنید ما هم همان قدر را به گوگل خواهیم پرداخت تا برای کلیک خوردن سایت شما آن را خرج نماید.ما شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص تبلیغات گوگل شماره تماس های ما تماس حاصل فرمایید.

 

 روش تبلیغات ماهانه در گوگل 

 

سوال

 

 

روش تبلیغات ماهانه در گوگل به گونه ای است که برای تبلیغات خود باید مبلغ را به  گونه‌ای هزینه کنید که در یک ماه فقط همان مبلغ مصرف شود یعنی در طول یک ماه مبلغ مضاعفی را بعد از شارژ کردن اکانت خود پرداخت نخواهید کرد، این روش به شما کمک خواهد کرد که در هزینه های خود صرفه جویی کنید. 

 

 

 

البته در نظر داشته باشید که تبلیغات به صورت پرداخت مبالغی در قالب پکیج هایی صورت میگیرد که مبلغ آن ها از ۸۰۰ هزار تومان به بالا می باشد، اطلاع دقیق از قیمت تبلیغات در گوگل با ما تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت تبلیغات ماهانه در گوگل 

 

پرداخت

 

 

قیمت تبلیغات ماهانه در گوگل با توجه به قیمت روز دلار مشخص می‌شود البته برای آن که قیمت را محاسبه کنیم باید هزینه کارمزد حواله دلار را نیز به قیمت کل اضافه کرده و همچنین هزینه کارمزد کلی مدیریت اکانت را نیز در نظر داشته باشید و به همین دلیل قیمت دلاری که در تبلیغات گوگل استفاده می شود از قیمت دلار معمولی بیشتر می باشد.

 

سخن آخر

 

در این مقاله در خصوص روش تبلیغات ماهواره در گوگل و همچنین قیمت آن صحبت کردیم جهت آنکه بتوانید به صورت دقیق از قیمت آن اطلاع داشته باشید توصیه می‌کنیم که با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرموده و از مشاوره آن ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پابلیشر چیست
مقالات تبلیغ در گوگل

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله
مقالات تبلیغ در گوگل

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس
مقالات تبلیغ در گوگل

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما