آموزش

تبلیغات گوگل چیست ؟

تبلیغات گوگل یکی از مهم ترین راه های بازاریابی و افزایش فروش می باشد. همچنین یکی از درآمد های اصلی شرکت گوگل است، تبلیغات گوگل به معنای پرداخت مبلغی به این شرکت در ازای نمایش، معرفی یا شناساندن کسب و کار های متفاوت به مشتریان می باشد.مثلا درسیستم سرچ نتورت گوگل میتوانید به ازای پرداخت مبلغی به گوگل وب سایت خود را در صفحه اصلی گوگل قرار دهید، فرض کنید کاربری کلمه خرید لباس را سرچ کند در این زمان وب سایت شما نمایان می شود و مشتری ها می توانند با ورود به سایت با شما آشنا شده و به مشتری تبدیل خواهند شد. 

چگونه تبلیغات گوگل را فرا بگیریم؟

جهت یادگیری تبلیغات گوگل بهتر است دو مرحله مهم زیر را طی کنید. مرحله اول مشاهده فیلم های آموزشی می باشد که به صورت رایگان در اختیار مخاطبان گرامی قرار داده ایم، مرحله دوم نیز مشاهده مقالات آموزشی سیستم تبلیغات گوگل می باشد، در این وب سایت مقالات بسیار مفیدی جهت آموزش کامل تبلیغ در گوگل قرار داده شده است. 

ساخت اکانت در سیستم تبلیغاتی گوگل  نکات زیادی دارد، مهم است تا قبل از راه اندازی اکانت چگونگی ساخت آن را فرا بگیرید تا در زمان استفاده با مشکل  بلاک یا با ساسپند شدن اکانت روبه رو نشوید.

جهت یادگیری تبلیغات در گوگل حتما نیاز نیست ساعت ها زمان بگذارید و خودتان به تنهایی راز استفاده از این سیستم موثر تبلیغاتی را کشف کنید، با شرکت در دوره های آموزشی گوگل ادوردز ما با آسودگی به هدف خود برسید.

آموزش پنل گوگل ادوردز باید یه صورت حرفه ای صورت بگیرید، پنل گوگل ادوردز کمک میکند تبلیغات در گوگل را به صورت حرفه ای مدیریت کنید با آشنایی با این سیستم می توانید هزینه تبلیغات را به بهترین شکل مدیریت کنید.

فیلم های آموزشی تبلیغات گوگل

01

تبلیغات گوگل چیست؟
پخش ویدیو
پخش ویدیو
ساخت ادگروپ در تبلیغات گوگل
پخش ویدیو

دوره آموزش تبلیغات گوگل

جهت یادگیری هرچه بهتر سیستم آموزشی تبلیغات گوگل میتوانید در دوره های آموزشی تبلیغات کوگل ما شرکت کنید جهت شرکت در دوره و اطلاع از زمان و مکان برگزاری روی دکمه زیر کلیک کنید.

مقالات آموزشی تبلیغات گوگل

02

پابلیشر چیست

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

مشاهده مقاله
تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

مشاهده مقاله
تبلیغات اپلیکیشن

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

مشاهده مقاله