تبلیغات در گوگل ادز

تبلیغات در گوگل ادز

تبلیغات در گوگل ادز سیستم جدیدی است که گوگل برای تبلیغ کردن وب سایت ها، اپلیکیشن ها و همچنین برند سازی ارائه کرده است، با استفاده از این تبلیغات می‌توانید مخاطب و مشتریان بیشتری برای خود داشته باشید و در ازای آن فروش بیشتر و درآمد بیشتر کسب خواهید کرد.

 

تبلیغات در گوگل ادز برای سایت

 

 

تبلیغات گوگل ادز برای سایت

 

 

 

اگر یک وبسایت داشته باشید به وسیله آن می توانید در گوگل تبلیغ کنید و به این واسطه مخاطب و مشتریان بیشتری جذب کنید، به این صورت که اگر فرض کنیم کار شما فروش گاو صندوق باشد هر کسی که در گوگل کلمه فروش گاوصندوق را سرچ کند شما را خواهد دید در نهایت وارد وبسایت شما شده و با دیدن شماره تان با شما تماس میگیرد، این گونه مخاطبان با شما آشنا خواهند شد.

 

 

هزینه تبلیغات در گوگل ادز چقدر است؟

 

سوال

 

 

هزینه تبلیغات به کار شما بستگی دارد هر چقدر میزان رقابت در کارتان بیشتر باشد هزینه تبلیغات نیز افزایش می یابد، برای مثال کارهایی مانند طراحی سایت که در محیط اینترنت بسیار مخاطب و رقابت دارند هزینه تبلیغات آنها بیشتر است و در مقابل کارهایی که رقابت کمتری دارند هزینه آنها کمتر خواهد بود برای مثال مشاوره خانواده به ازای هر مخاطب بیست سنت که معادل دو هزار تومان می باشد است یعنی کسی که کارش مشاوره خانواده می باشد با هزینه کمتری می توانند در گوگل تبلیغات انجام دهد.

 

 

 

 

چگونه هزینه تبلیغات گوگل را پرداخت کنیم؟

 

پرداخت

 

دو راه برای پرداخت هزینه تبلیغات در گوگل ارز وجود دارد یکی استفاده از خدمات شرکت هایی مانند ما می باشد که متخصص انجام تبلیغ در گوگل هستیم و با سال ها تجربه می توانیم کاری کنیم که هزینه تبلیغات شما کمتر شود، و راه دوم پرداخت با استفاده از کارت های ارزی می باشد نام این کارت‌ها مستر کارت ویزا کارت و یا دبیت کارت است که آن‌ها را می‌توانید از شرکتهای فروشنده مانند پیمنت ۲۴ دریافت کنید.

 

البته این نکته را در نظر داشته باشید کارت هایی که این شرکت‌ها می‌فروشند معمولاً با مشکلاتی مواجه می شود که عمده ترین مشکل آنها عدم توانایی در شارژ کردن آنها است در صورتی که وقتی در گوگل ارز به کامت شرکت‌هایی مانند ما تبلیغات خود را آغاز می کنید هیچ مشکلی در شارژ پرداخت و یا مدیریت اکانت گوگل ادز نخواهید داشت.

 

تبلیغات کلیکی در گوگل ادز

 

کلیک

 

گوگل ارث سیستم تبلیغاتی دارد به نام تبلیغات کلیکی یعنی به ازای هر نفر که لینک وبسایت شما را در گوگل ببینند و روی آن کلیک بکند از مبلغی که به گوگل داده اید پول کم خواهد شد، مثلاً فرض کنید شما ۵۰۰ هزار تومان تبلیغ خود را شارژ کرده اید و به گوگل گفته‌اید که من برای تبلیغات می خواهم ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنم گوگل نیز به ازای هر کسی که تبلیغ شما را ببیند و روی وبسایت شما کلیک بکند از ۵۰۰ هزار تومان بنابر نظر خودش و میزان رقابتی که در کار شما وجود دارد مبلغی که می کند مثلا هزار تومان کم خواهد کرد به این شیوه تبلیغات کلیکی در گوگل ادز می گویند.

 

 

 

 

تبلیغات اپلیکیشن در گوگل ادز

 

اپلیکیشن موبایل

 

 

تبلیغات در گوگل ادز فقط به تبلیغات کلیکی ختم نمی‌شود شما می‌توانید علاوه بر وب سایت اگر اپلیکیشن نیز دارید با استفاده از گوگل ادز تعداد نصب اپلیکیشن خود را افزایش دهید و یا آنکه میزان تعامل کاربران با اپلیکیشن خود را افزایش دهید.

 

پرداخت به ازای فروش در گوگل ادز

 

 

فروش

 

تا اینجا در مورد شیوه های رایج و معمول استفاده از خدمات گوگل ارض صحبت کرده ایم، در این میان راه های دیگری نیز وجود دارد که به واسطه آنها می توانید ارزان تر بهتر و با تاثیر بیشتر در سطح اینترنت تبلیغ کنید یکی از این راه ها پرداخت به ازای فروش می باشد.

 

گوگل ادز این امکان را به شما می دهد تنها در صورتی که پول پرداخت کنید که مشتری گرفتید این یک بازی برد برد، هم برای شما و هم برای گوگل می باشد، مسلما شما نمی خواهید پولی که برای تبلیغات هزینه میکنید دور ریخته شود پس با استفاده از سیستم پرداخت به ازای فروش و یا در اصطلاح cost per acuisition انجام خواهید داد.

 

ما در انجام پرداخت به ازای فروش بسیار ماهر هستیم این کار را کمتر شرکتی است که در ایران توانمندی انجام آن را دارد بنابراین با خیالی آسوده اگر تبلیغات خود را به شرکت تبلیغات گوگل بسپارید برایتان تبلیغ را طوری تنظیم میکنیم که فقط در ازای فروش پول پرداخت کنید.

 

 

 

 

آیا تبلیغات در گوگل ادز خوب است؟

 

سوال

 

هر دلار ۱۲ هزار تومان می باشد و معیار گوگل نیز برای تبلیغات دلار است بنابراین در ابتدای امر تبلیغات در گوگل گرون و بی نتیجه به نظر می رسد اما این برداشت اشتباه است میزان نافع بودن و یا نبودن تبلیغات در گوگل را باید تنها بر اساس درآمد خود بسنجید مثلا اگر شغل شما به گونه ای است که به صدای چندین مشتری بتوانید هزینه تبلیغ را پوشش دهید و از آن سود نیز بکنید بنابر این تبلیغات برای شما نافع خواهد بود.

 

فرض کنید صاحب مرکز زیبایی هستید و به ازای هر روز که در گوگل تبلیغ می کنید ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کنید و در آخر ماه نیز چندین نفر برای انجام خدمات زیبایی به شما مراجعه می کند شما در ماه ۶ میلیون تومان هزینه تبلیغات کرده اید و در انتهای هر ماه از هر نفر فرض کنیم یک میلیون تومان سود کرده اید بنابر این ۴ میلیون به نفع شما بوده است.

 

چطور دقیقا بفهمم تبلیغات گوگل نافع هست یا نه؟

 

پرداخت

 

چندین روش به شما پیشنهاد می کنم که به واسطه آن می‌توانید ناف بودن آن را پیدا کنید یکی از آنها مشاهده رقبایتان است اگر رقبای شما نیز از این راه توانسته‌اند کسب درآمد کنند از شما نیز می‌توانید بنابراین باید راه آن را پیدا کنید مهم ترین راه آن استفاده از خدمات شرکت با تجربه است و هر چه شرکتی که با آن کار می کنید با تجربه تر باشد تبلیغات برای شما ارزان تر نافع تر و پرسودتر می‌باشد.

 

بهترین شرکت تبلیغات گوگل ادز کیست؟

 

بهترین شرکت برای انجام تبلیغات در گوگل شرکت تبلیغ گوگل می باشد، ما بیش از ۱۰ سال سابقه کار داریم که با راه اندازی کمپین های بسیار و به روز بودن متخصصان انجام تبلیغات توانسته ایم مشتریان زیادی را به خود جذب کنیم برای مشاوره و انجام تبلیغات در گوگل در با ما تنها کافیست که با شماره های ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پابلیشر چیست
مقالات تبلیغ در گوگل

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله
مقالات تبلیغ در گوگل

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس
مقالات تبلیغ در گوگل

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما