تبلیغات در سایت ها

تبلیغات در سایت ها، تبلیغات بنری

تبلیغات در سایت ها به کسب و کار شما کمک می کند که با هزینه‌ای کمتر دیده شوید و بتوانید فروش بیشتر داشته باشید. تعرفه تبلیغات در سایت های مانند ایسنا و یا استفاده از تبلیغات بنری با توجه به نرخ های آن سایت مشخص می شود که در ادامه به توضیح هر کدام از آنها می‌پردازیم.

 

تعرفه تبلیغات در سایت ها

 

پرداخت

 

با توجه به آنکه از چه وب سایتی برای تبلیغات استفاده می کنید احتمال دارد که هزینه تبلیغات برای شما متفاوت باشد معمولاً سایت های مشهور تر هزینه بیشتری برای تبلیغات دارند سایت‌هایی مانند: بیتوته، ایسنا، باشگاه خبرنگاران جوان به ازای هر ۲۴ ساعت معمولاً ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار تومان برای تبلیغات از شما دریافت می کنند.

 

 

این رقم بیشتر از حد انتظار است انتظار می‌رود که با رقم‌های بسیار پایین تر بتوان در سایت های معروف تبلیغ کرد و از طریق اینترنت به کسب درآمد رسید در ادامه به شما راهی را معرفی میکنیم که با هزینه بسیار کمتر می توانید کسب و کار خود را در اینترنت تبلیغ کنید و مشتری بگیرید و سود بیشتر داشته باشید.

 

استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز

 

لوگو گوگل ادز

 

استفاده از تبلیغات گوگل اندروید راه نوینی است که از طریق خود گوگل ارائه شده است و به کمک آن می‌توانید با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را داشته باشید.

این سیستم به گونه ای طراحی شده است که شما تنها در ازای تبلیغ کردن پول پرداخت می کنید، روش کار کردن آن به این صورت است که ابتدا مبلغی را به گوگل پرداخت می کنید و از گوگل شارژ تبلیغ می خرید، گوگل به ازای هر نفر که وارد وبسایت شما بشود از این مبلغ عددی را کم میکند.

 

 

مثلاً اگر ۶۰۰ هزار تومان هزینه کرده باشید و کار شما سالن زیبایی باشد گوگل به ازای هر نفر ۲۰ سنت با دلار ۱۴۰۰۰ تومان الان معادل ۲۸۰۰ تومان کم میکند، بنابراین تبلیغ شما را حدوداً ۲۱۴ نفر می توانند ببینند.اگر از این ۲۱۴ نفر، ۵۰ نفر به شما سفارش بدهند هم پول تبلیغ جبران می‌شود و هم می‌توانید سود خوبی داشته باشید.

 

نکته بسیار مهم در تبلیغات گوگل

 

سوال

 

جهت مشخص شدن قیمت تبلیغات در گوگل حتماً در نظر داشته باشید که قیمت‌ها بر اساس شغل ها و صنف های متفاوت و به بیان واضح تر بر اساس میزان تقاضا متفاوت می باشد هر چی میزان تقاضا در یک موضوع بیشتر باشد هزینه تبلیغات یا هزینه به ازای هر نفر بازدید از تبلیغ شما بیشتر می شود.

 

مطالعه بیشتر ادموب چیست

 

برای مثال هزینه تبلیغات برای هر نفر در کار طراحی سایت حداقل ۱۴ هزار تومان و در کارهایی مانند سالن زیبایی بیست نت می باشد، زیرا میزان تقاضا در طراحی سایت از سالن زیبایی بسیار بیشتر می باشد.

راه کاهش هزینه تبلیغات در گوگل

 

پرداخت

 

لازم است به شما تبریک بگویم زیرا راه هایی وجود دارد که وسیله آن می توانید هزینه تبلیغات در گوگل را به شدت کاهش دهید از جمله این راه‌ها تنظیم صحیح اکانت و ساختن یک لندینگ پیج مناسبی باشد که موضوع بحث ما در این مقاله نیست بنابراین توصیه می‌کنم جهت اطلاع و یادگیری این موضوع مقاله کاهش هزینه تبلیغات در گوگل را مشاهده کنید.

تبلیغات بنری در سایت ها

 

تبلیغات گوگل ادز برای سایت

 

تبلیغات بنری در وبسایت های متفاوت یکی از شیوه‌های تبلیغات اینترنتی است اما به جرات می توان گفت بازدهی آن به نسبت تبلیغات کلیکی مخصوصاً تبلیغات کلیکی در گوگل ادوردز بسیار کمتر می باشد، بنابراین در نظر داشته باشید اگر میان تبلیغات بنری در سایت ها و گوگل ادوردز یک انتخاب داشته باشید پیشنهاد ما به شما گوگل ادوردز می باشد.

 

تفاوت تبلیغات بنری با گوگل ادوردز چیست؟

فروش

 

تفاوت تبلیغات بنری با گوگل ادوردز در نوع تبلیغ است البرز دقیقا زمانی تبلیغ شما را به مشتری نشان می‌دهد که مشتری دنبال آن باشد یعنی مثلاً موضوعی را داخل گوگل سرچ کرده باشد همان تبلیغات بنری به صورت ناخواسته برای مشتری نمایان می شود بنابراین بازده پایین تری خواهد داشت.

 

چه زمانی بهتر است از تبلیغات بنری استفاده کنیم؟

 

کار ادموب

 

معمولا از تبلیغات بنری زمانی استفاده می شود که قصد برند سازی داشته باشیم و قصد ما تبلیغات زود بازده نباشد، تبلیغات زودبازده از جمله تبلیغاتی محسوب می شود که در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه شما را به مشتری و پول برساند، تبلیغاتی مانند بیلبورد اینفلوئنسر مارکتینگ، تبلیغات در یوتیوب و تبلیغات نمایشی جزو تبلیغات دیربازده میباشد در مقابل تبلیغات کلیکی، تبلیغات در گوگل ادوردز، سئو و بهینه سازی وب سایت جزو تبلیغات زودبازده محسوب می‌شود، که در مقابل هزینه کمتری نیز خواهد داشت.

 

تبلیغات در سایت ایسنا و سایت های ایرانی

 

آیکون شرکت تبلیغ گوگل

 

معمولاً افرادی که قصد برندسازی دارند در سایت‌های ایرانی مانند ایسنا و سایت‌های نام برده شده تبلیغات می کنند، و همچنین افرادی نیز برای سئو و بهینه سازی وب سایت و گرفتن بک لینک های معتبر اقدام به هزینه کردن و تبلیغات در چه سایت هایی می کنند، اما در نظر داشته باشید که اگر قصد برندسازی ندارید و قصد شما راه اندازی یک کسب و کار کوچک با کمترین هزینه می باشد می‌توانید از تبلیغات گوگل استفاده کنید.

 

سخن آخر

 

جهت مشاوره رایگان در خصوص تبلیغات در سایت و کسب درآمد از تبلیغات اینترنتی و همچنین تبلیغات در گوگل ادوردز با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پابلیشر چیست
مقالات تبلیغ در گوگل

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله
مقالات تبلیغ در گوگل

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس
مقالات تبلیغ در گوگل

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما