تبلیغات در گوگل چیست

تبلغات در گوگل چیست

تبلیغات در گوگل سیستمی است که به وسیله آن می توانید با کمترین هزینه و بهترین شکل ممکن کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید و درآمد خوبی کسب کنید. گوگل یک موتور جستجوگر می باشد به این معنا که وقتی در اینترنت به دنبال مسئله موضوع و یا سوالی باشید مثل من نتیجه و پاسخ را گوگل به شما ارائه خواهد داد در بین نتایج گوگل تعدادی از نتایج وجود دارند که با پول و بدون هیچ کار دیگری توسط گوگل نمایش داده میشوند.

 

به روشی که با آن بتوانیم بدون انجام سئو و بهینه سازی وب سایت و یا انجام کار خاصی در سریع ترین زمان ممکن و با پرداخت هزینه به گوگل در نتایج آن ظاهر شویم تبلیغات گوگل می گویند.

 

مثال واضح تر تبلیغات گوگل چیست؟

 

لوگو گوگل ادز

 

فرض کنید فروشنده فرش هستید و می‌خواهید افرادی که در گوگل سرچ کرده اند فرش‌فرهی شما را پیدا کنند و بتوانید محصول خود را به سرعت بفروشید کافی است که با سیستم تبلیغات گوگل این کار را به راحتی انجام دهید.

 

تخفیف ویژه  تبلیغات گوگل

 

این سیستم به شما کمک خواهد کرد که با کمترین هزینه تبلیغ کنید به این شرط که اگر کسی در گوگل سرچ بکند فرش فرهی وب سایت شما را پیدا خواهد کرد و بعد از کلیک کردن روی لینک وبسایت شما وارد آن شده و می‌تواند شماره تماس شما را برداشته و با شما تماس حاصل نماید.

 

فرض کنید قیمت فرش فرهی ۱۰ میلیون تومان باشد و شما برای فروختن یک فرش یک میلیون تومان هزینه کرده اید، و سود شما از فروختن یک فرش ۳ میلیون تومان باشد بنابراین ۲ میلیون تومان سود می کنید.

 

گوگل در سود شما شریک نمی شود

 

 

گوگل به گونه ای طراحی شده است که به میزان سودی که از فروش می کنید کاری ندارد و تنها چیزی که برای آن مهم می باشد این است که بتوانید حداقل هزینه تبلیغات را که برای هر کاری متفاوت است پرداخت کنید.

معرفی گوگل ادوردز

 

تبلیغات گوگل

 

در قسمت های قبلی مقاله به معرفی کردن گوگل ادوردز پرداختیم و توضیح دادیم که روی هر سیستمی است که به وسیله آن می توانید با کمترین هزینه و بیشترین بازده در گوگل تبلیغات مفیدی انجام دهید.

 

شاید نام تبلیغات گوگل ادوردز برای شما زیاد شناخته شده نباشد اما خوب است که بدانید افراد بسیار زیادی با استفاده از این سیستم توانستند کسب درآمد کند و به درآمدهای بالایی دست پیدا کنند.

گوگل ادوردز چیست؟

 

لوگو تبلیغ گوگل

 

نام قدیمی تبلیغات در گوگل است این نام که در گذشته وجود داشت با جدیدترین آپدیت گوگل و تغییر آن به گوگل عکس تغییر کرد و هم اکنون نام آن گوگل می باشد که برای استفاده از آن باید بتوانید پنل گوگل البرز را مدیریت کنید و استفاده از آن را فرا بگیرید.

 

هزینه تبلیغات در گوگل

 

 

هزینه تبلیغات در گوگل زیاد نمی باشد اما با توجه به کارهای متفاوت و هزینه آن تغییر می کند برای مثال اگر کار شما طراحی سایت و یا طراحی اپلیکیشن باشد هزینه آن بیشتر است معمولاً هر چقدر میزان مخاطبین و افراد مورد نظر در کار شما بیشتر باشند و آن افراد بیشتر در گوگل به جستجوی کسب و کار شما بپردازند هزینه آن بیشتر می شود.به طور کلی می‌توان گفت که هر چقدر میزان مخاطب و رقابت در کار شما بیشتر باشد هزینه آن نیز بیشتر می‌شود.

 

 

در نظر داشته باشید که این هزینه توسط گوگل مشخص می‌شود و افراد خاصی در میزان آن و مقدار آن سهیم نیستند و هیچ کسی نمی تواند هزینه دلخواه خود را برای شما جهت تبلیغات‌گوگل بگیرد.

 

پنل گوگل ادوردز چیست؟

 

سئو سایت

 

پنل گوگل ادوردز سیستمی است که افراد می‌توانند تنظیمات مورد نظر خود را در آن انجام دهند و به وسیله آن در گوگل تبلیغات خود را به شکل دلخواه سفارشی‌سازی کنند.

 

برای مثال فرض کنید می خواهید یک آموزشگاه کامپیوتر و نرم افزار راه اندازی کنید و قصد دارید که تبلیغات آن را در گوگل انجام دهید تا به مشتریان بیشتری دست پیدا کرده و فروش خود را افزایش دهید، در این صورت با استفاده از پنل گوگل ادوردز می توانید کلمه مورد نظر را تنظیم و به گوگل بگویید که کدام کلمه را برای تبلیغ می خواهید.

 

گوگل برای مخاطبان خود این امکان را فراهم کرده است که هر کسی کلمه مورد نظر را برای تبلیغات با توجه به تنظیمات سفارشی در گوگل انجام دهد.

 

 

یک مثال ساده استفاده از کلمات کلیدی به صورتی می باشد که فرد مورد نظر اگر دقیقاً فقط همین کلمه را سرچ کرد بتواند شما را پیدا کند مثلاً اگر سرچ کرد آموزشگاه کامپیوتر بتواند پیدا کند و اگر سرچ کرد آموزشگاه کامپیوتر در شیراز نتواند تبلیغ شما را ببیند.

 

این موضوع به شما کمک خواهد کرد که هزینه تبلیغات شما به شدت کاهش پیدا کند و می توانید با کمترین هزینه در گوگل تبلیغ کنیم زیرا اگر فرض کنیم آموزشگاه شما در تهران باشد تبلیغ خود را برای مخاطبان تهرانی به نمایش گذاشته اید پس بنابراین حداقل هزینه را پرداخت می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پابلیشر چیست
مقالات تبلیغ در گوگل

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله
مقالات تبلیغ در گوگل

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس
مقالات تبلیغ در گوگل

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما