مشاغل خانگی با درآمد بالا

مشاغل خانگی با درآمد میلیونی

آنچه در این مقاله به آن خواهیم پرداخت معرفی مشاغل خانگی با درآمد میلیونی به شکلی که بسیار پر درآمد باشد و هم خانم ها و هم آقایان بتوانند از آن استفاده کنند می باشد در این مقاله لیست و فهرستی از این مشاغل را گرد آوری کرده ایم که در ادامه به شما معرفی می کنیم.

 

مشاغل پردرآمد خانگی

 

کاربر کامپیوتر

 

بسیاری تصور می‌کنند که مشاغل پردرآمد کارهای بسیار سخت می باشد این در حالی است که بسیاری از کارها که می توان آنها را در خانه انجام داد پردرآمد هستند و افراد زیادی هم با استفاده از آنها توانستند کسب درآمد کنند برای مثال لیستی از آنها را در ادامه به شما معرفی می کنم.

 

مشاغل پردرآمد خانگی مرتبط با اینترنت

 

کامپیوتر روی حصیر

 

بسیاری از مشاغل هستند که می توان از آنها برای کسب درآمد بیشتر در خانه استفاده کرد که به اینترنت وابسته می‌باشد برای مثال برنامه نویس ها، استخراج کننده های پول الکترونیک مانند بیت کوین، کریپتو و … درآمد های بسیار زیادی دارند.

 

 

شاید تاکنون اسم بیت کوین را نشنیده باشید و از پول الکترونیک خبر نداشته باشید برنامه هایی وجود دارند که قابلیت درست کردن پول اینترنتی توسط اتصال به اینترنت و نصب شدن روی یک کامپیوتر را دارند.

 

اینکه بیت کوین چیست و چگونه یک کامپیوتر می تواند پول اینترنتی درست کند و پول اینترنتی در اصل چه میباشد توضیح مفصلی دارد اما به طور خلاصه شما می توانید با نصب یک نرم افزار روی کامپیوتر شروع به درآوردن پول و پولهای دیجیتالی بکنید که در نهایت این پول ها قابلیت تبدیل شدن به دلار و پول واقعی را دارند، برای اطلاعات بیشتر در خصوص درآمد از طریق کلیک روی سایت ها با ما تماس حاصل نمایید.

 

6 – 021-66919634

 

برنامه نویسی شغل پردرآمد خانگی

 

برنامه نویسی

 

برنامه نویسی یکی از شغل های پردرآمد خانگی باشد که افرادی که سررشته در این کار دارند تنها با یک لپ تاپ و اتصال به اینترنت می توانند درآمد زیادی از این کار کسب کنند. زیر شاخه های برنامه نویسی موارد زیر می باشد:

 

طراحی سایت

 

تبلیغات گوگل ادز برای سایت

 

طراحی سایتی که از زیر شاخه های علم کامپیوتر و برنامه نویسی است که معمولاً برنامه نویسان ماهر در این زمینه درآمد‌های خوبی دارد البته در نظر داشته باشید که طراحی سایت را می‌توان بدون نیاز به دانش برنامه نویسی نیز انجام داد که در این خصوص باید با سیستم ها و پلتفرم های مانند وردپرس و نصب پلاگین ها و قالب ها آشنا باشید.

 

میزان درامد طراح سایت

 

درآمد ادموب

 

طراحی سایت می تواند درآمد بسیار زیادی داشته باشد هر چقدر که در این زمینه توانمندتر بشود و بتواند رقبای خود را بهتر کنار بگذارد، درآمد بسیار بیشتری خواهد داشت با توجه به اینکه تقاضای بسیار زیادی در این حوزه وجود دارد.

 

 

میزان درآمدی طراح سایت میتوانند ماهانه به بیست و یا ۳۰ میلیون نیز برسد البته برای آن که مردم بیشتر به شما اعتماد کنند نیاز است که یک دفتر کار داشته باشید.در خصوص مشاوره در زمینه طراحی سایت بدون نیاز به برنامه نویسی می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

6 – 021-66919634

 

بازاریابی تلفنی شغل پردرآمد خانگی

 

دیجیتال مارکتینگ

 

یکی دیگر از مشاغل پردرآمد که ارتباط زیادی هم با اینترنت ندارد و سختی آن نیز کم می باشد بازاریابی تلفنی است، این روش سالهاست که استفاده می شود تا قبل از آن که اینترنت شکل بگیرد از این سیستم برای بازاریابی استفاده می‌شد.

 

مطالعه بیشتر ادموب چیست

 

کافیست لیستی از شماره تلفنهای افراد را داشته باشید با آنها تماس گرفته و با توجه به مهارت خود سعی در فروش و یا جلب نظر آنها در خصوص هدفی که دارید بکنید.

 

البته در نظر داشته باشید این کار به هیچ عنوان برای کاربران و افراد خوشایند نیست و امکان دارد که با واکنش‌های منفی روبرو شوید برخی از کلاهبردارها نیز از همچنین شیوه هایی استفاده می کنند.

 

مشاغل خانگی که با اینترنت ارتباط ندارد

 

جزو آن دسته از افرادی هستید که با کامپیوتر و اینترنت رابطه خوبی ندارید و نمی خواهید که خودتان را درگیر سختی های استفاده از کامپیوتر بکنید می‌توانید دسته ای از مشاغل خانگی را انتخاب کنید که با اینترنت ارتباط خاصی ندارد.

 

کسب درآمد از ساخت عروسک در خانه

 

پرداخت

 

 

برای آنکه بتوانید بدون نیاز به اینترنت کسب درآمد کنید می‌توانید از ساختن عروسک کمک بگیرید، از اینکه مرحله ساخت تمام شد تنها کافی است که با فروشنده ها و مغازه هایی که کارشان فروش عروسک می باشد ارتباط برقرار کرده و محصولات خود را به آنها ارائه کنید.

 

 

بسیار مهم است که با قیمت کمتر از عروسک را به آنها بفروشید و در ازای فروش با قیمت بیشتر سود بکند اگر با چندین عروسک‌فروشی ارتباط برقرار کنید متقاضیان بسیار زیادی برای فروش عروسک خواهید داشت که در آینده می توانید افرادی را استخدام کنید و شرکت کارگاه خود را برای این کار راه اندازی کنید.

 

کسب درآمد با کلیک کردن روی سایت ها

 

کلیک

 

بسیار جذاب خواهد بود اگر در خانه بنشینید و داخل گوگل کلمات و عباراتی را سرچ کنید سپس روی سایت های متفاوت با موس کلیک کنید و پول بگیرید این شغل با اینترنت ارتباط دارد اما نه به شکلی که شما را مجبور به یادگیری چیز جدیدی بکند.

 

مطالعه بیشتر  ادسنس چیست

 

همچی شغلی وجود دارد که هم خانم ها و هم آقایان می توانند این کار را انجام دهند و هیچ محدودیتی ندارد، یعنی آنها به ازای آن که شما وبسایت آن ها را مشاهده کنید و یا روی سایتشان آن کلیک می کنید به شما پول خواهند داد.برای اطلاعات بیشتر در خصوص درآمد از طریق کلیک روی سایت ها با ما تماس حاصل نمایید.

 

6 – 021-66919634

 

مشاغل پردرآمد خانگی برای خانم ها

 

مشاوره کسب و کار

 

 

مشاغلی که از آنها نام بردیم شامل کلیک کردن بر روی سایت ها، برنامه نویسی و طراحی سایت برای خانم ها بسیار پردرآمد می باشد و می توانند این کار را انجام دهند، مخصوصا ساخت عروسک که شغلی است که بیشتر خانم‌ها با آنها ارتباط برقرار می‌کنند.

 

مشاغل پر درآمد خانگی برای آقایان

 

دفتر کار

 

آنچه از ابتدا تاکنون گفتیم برای آقایان نیز بسیار پر درآمد می باشد، تفاوت بین خانم ها و آقایان در این زمینه وجود ندارد و همچنین شغل ساخت عروسک را نیز می توانند آقایان نیز انجام دهند.

سخن آخر

 

چه تاکنون در خصوص آن صحبت کردیم موفق ترین شغل ها برای درامد خانگی بود اما این لیست به اینجا ختم نمی‌شود و بسیار بیشتر و بزرگتر می باشد و شغل های بسیار زیادی وجود دارند که شما از آنها خبر ندارید برای اطلاع و مشاوره و راهنمایی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

6 – 021-66919634

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پابلیشر چیست
مقالات تبلیغ در گوگل

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله
مقالات تبلیغ در گوگل

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس
مقالات تبلیغ در گوگل

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما