تفاوت کسب و کارو تجارت الکترونیک

تفاوت کسب و کار الکترونیکی با تجارت الکترونیکی

کسب و کار الکترونیکی و کسب و کار اینترنتی و همچنین تجارت الکترونیکی موضوعات و مباحث متفاوت می باشد که برای درک مفهوم هریک از آنها لازم است که با آنها به خوبی و درستی آشنا باشید در این مقاله به توضیح و تشریح هر کدام از آنها می پردازم.

 

کسب و کار الکترونیکی چیست؟

 

دیجیتال مارکتینگ

 

به هر کسب و کار و خرید و فروشی که وسیله سیستم های الکترونیکی مانند لپ تاپ و گوشی های هوشمند و یا اینترنت صورت بگیرد کسب و کار الکترونیکی می گوید که مفهوم آن با تجارت الکترونیکی متفاوت می باشد زیرا کسب و کار الکترونیک در عصر زیر مجموعه و زیر شاخه ای از تجارت الکترونیک می باشد.

 

تجارت الکترونیکی چیست؟

 

َشرکت

 

فرض کنید شما صاحب یک وب سایت هستید که به وسیله آن می توانید خرید و فروش آنلاین داشته باشید در این صورت شما تجارت الکترونیک راه اندازی نکرده اید و تنها یک کسب و کار الکترونیک راه اندازی شده است که به وسیله آن خرید و فروش صورت خواهد گرفت و مختص به خرید و فروش اینترنتی می باشد.

 

تخفیف ویژه  تبلیغات گوگل

 

تجارت الکترونیک در اصل فراتر از خرید و فروش می باشد و موضوع آن مختص به هرگونه کسب درآمد بازاریابی و افزایش بهره وری درآمد از طریق سیستم‌های الکترونیکی می باشد به همین دلیل نیز نام آن بزرگتر از یک کسب و کار می باشد.

 

گوگل یک تجارت الکترونیک است که توانسته است بدون خرید و فروش مستقیم کالایی در اینترنت درآمد بسیار زیادی داشته باشد البته در نظر داشته باشید گوگل خرید و فروش مستقیم نیز دارد اما زیر مجموعه کسب و کار اصلی آن می‌باشد بنابراین گوگل یک تجارت الکترونیک راه اندازی کرده است.

 

تفاوت کسب و کار الکترونیک با تجارت الکترونیک چیست؟

سوال

 

همانطور که قبلاً نیز اشاراتی داشتیم تفاوت اصلی کسب و کار الکترونیک با تجارت الکترونیک در محدود بودن کسب و کار الکترونیک می باشد زیرا اگر فرض کنیم شما تنها یک کسب و کار الکترونیکی داشته باشید نهایتاً کالا یا خرید و فروشی از طریق اینترنت صورت خواهد گرفت اما یک تجارت الکترونیک فراتر از خرید و فروش می باشد به شکلی که هرگونه راهی که منتهی به کسب درآمد از اینترنت بشود را شامل می شود و به آن تجارت الکترونیک می گویند.

 

 

برخی از کسب و کار های شناخته شده الکترونیک

 

 

مهندس با کیف

 

برخی از کسب و کار های شناخته شده الکترونیک در ایران سایت‌هایی مانند دیجی کالا و یا بامیلو و همچنین سایت های خارجی شناخته شده آمازون می باشند همچنین دیگر سایت ها که برند نیستند و معروف نیستند ولی می توانند از طریق اینترنت درآمدزایی داشته باشند نیز جزو کسب و کار الکترونیک محسوب می شوند.

 

 

برخی از موارد تجارت الکترونیک

سئو سایت

 

 

برخی از موارد تجارت الکترونیک را می‌توان گوگل و شرکت های بزرگی مانند یاهو مایکروسافت وال استریت شرکتهای ارز دیجیتال نام برد که بدون واسطه و یا خرید و فروش مستقیم کالایی توانستند از سیستم اینترنتی به واسطه راه اندازی یک تجارت الکترونیک درآمد بالایی کسب کنند و همچنین کارمندان زیادی داشته باشند.

 

 

تبلیغات گوگل یک تجارت الکترونیکی دیگر

 

لوگو گوگل ادز

 

شاید تاکنون با سیستم تبلیغات گوگل آشنا نباشید و کار آن را ندانید بنابراین بهتر است که شما را با این تجارت الکترونیک بیشتر آشنا کنم، همانطور که می دانید گوگل سیستمی است که اگر سوالی در مورد موضوع خاصی در موتور جستجوی آن بپرسید در کسری از ثانیه بهترین و دقیقترین پاسخها را به شما ارائه می دهد.

 

مطالعه بیشتر ادموب چیست

 

این که تمام سوال های ما توسط یک کامپیوتر پاسخ داده شود و به وسیله اتصال به اینترنت بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاعات دقیق و صحیح دست پیدا کنیم بسیار جالب و باور نکردنی است و جاذبه زیادی دارد همچنین احساس اعتماد زیادی در بین مخاطبان ایجاد خواهد کرد.

 

بر همین اساس گوگل سیستمی را برای کسب درآمد از موتور جستجوگر خود به نام تبلیغات گوگل راه اندازی کرده است و در اصل از اعتماد مردم برای معرفی کسب و کارهای دیگر استفاده می‌کند، شیوه کاری سیستم به گونه ای است که پس از پرداخت مبلغ به آن وب سایت شما را داخل موتور جستجوگر گوگل نمایش خواهد داد.

 

 

تبلیغات گوگل بهترین روش برای راه اندازی کسب و کار و تجارت الکترونیک باشد

 

درآمد ادموب

 

توصیه ما برای آنکه بتوانید به کسب درآمد برسید و همچنین کسب و کار آنلاین داشته باشید و در نهایت به یک تجارت الکترونیک دست پیدا کنید استفاده از تبلیغات گوگل می باشد در همین راستا از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

 

 

سخن آخر

شرکت تبلیغ گوگل بزرگترین و بهترین مشاور در خصوص راه اندازی کسب و کار های دیجیتال و آنلاین و در نهایت راه اندازی یک تجارت الکترونیک می باشد، جهت دریافت مشاوره رایگان تنها کافیست که با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پابلیشر چیست
مقالات تبلیغ در گوگل

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله
مقالات تبلیغ در گوگل

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس
مقالات تبلیغ در گوگل

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما