تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل partclick

پارت کلیک یکی از شرکت های تبلیغات کلیکی می باشد که به دو شیوه خدمات خود را ارائه می کند، یکی افزایش رتبه وب سایت و دومی کسب درآمد از کلیک کردن روی وب سایت ها می باشد، در ادامه هر کدام از آنها را به طور مفصل توضیح خواهیم داد.

 

کسب درآمد با کلیک کردن روی سایت ها

کلیک

اگر در گوگل سایت را جستجو کنید و روی لینک آن در نتایج کلیک کنید در اصل شما به گوگل این پیام را منتقل کرده اید که این وب سایت وب سایت مورد علاقه من است.اگر در این وب سایت وارد شوید و مدت زیادی در آن بمانید و همچنین روی لینک های آن کلیک کنید این مفهوم را به گوگل منتقل می کنید که این وب سایت وب سایتی است که مورد علاقه من میباشد.

 

تخفیف ویژه  تبلیغات گوگل

 

اگر با این روش تعداد کلیک ها افزایش پیدا کند و تعداد افرادی که روی یک سایت کلیک می کنند و داخل آن می مانند و بر روی لینک ها کلیک می کنند بیشتر شود مثلاً روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ کلیک اتفاق بی افتد رتبه آن در نتایج موتور جستجوگر گوگل به شدت افزایش پیدا می‌کند.

 

مطالعه بیشتر تبلیغات گوگل ارزان

 

شرکت های دیجیتال مارکتینگ موضوع را به خوبی می‌داند و از شما برای کلیک کردن روی وبسایت ها استفاده می کنند و حاضران در ازای هر دلیلی به شما پول پرداخت کند بنابراین شما تنها با نشستن در خانه و کلیک کردن روی جنین وب سایت می توانید از اینترنت درآمد کسب کنید، پارت کلیک یکی از این شرکت ها می باشد، جهت مشاوره رایگان در خصوص کسب درآمد از کلیک کردن روی سایت ها تنها کافی است که با مشاوره ما تماس حاصل فرمایید.

 

افزایش رتبه وب سایت با کلیک کردن روی آن

 

سئو سایت

 

مسلماً یکی از مهمترین معیارهای گوگل برای افزایش رتبه وب سایت عاملی به نام ctr می‌باشد این عامل نسبت نمایش هر وبسایت در نتایج جستجو به تعداد کلیک های روی آن است، هر چقدر نسبت بیشتر باشد نشان دهنده محبوبیت بیشتر آن وب سایت به گوگل است.

 

 

بنابراین با افزایش تعداد کلیک روی یک سایت می توانیم رتبه آن را به شدت افزایش دهیم و سایت هایی را که در صفحات دیگر غیر صفحه اول گوگل قرار دارند به صفحه اول بیاوریم، پارت کلیک یکی از شرکت هایی است که از این روش برای افزایش رتبه وب سایت استفاده می کند و به ازای هر کلیک مبلغی را از مشتریان خود دریافت می کند.

 

هزینه تبلیغات کلیکی گوگل

 

پرداخت

 

خدمات شرکت پارت کلیک استفاده کنید هزینه تبلیغات به ازای هر کلیک از هزار تومان تا پنج هزار تومان متفاوت می باشد، همچنین این نکته را در نظر داشته باشید افرادی که روی وب سایت شما کلیک خواهد کرد مشتری می باشد و افرادی که کلیک می کنند که به ازای کلیک کردن پول دریافت می‌کنند پس بنابراین با پارتی شما فقط میزان کلیک ها را افزایش خواهد داد و مشتری جدیدی نخواهید داشت.‌

 

 

تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز

 

لوگو گوگل ادز

 

 

امروز یکی از سیستم های حرفه ای است که توسط خود گوگل ارائه شده است و به واسطه آن میتوانید مبلغی را مستقیماً به خود گوگل پرداخت کنید و گوگل نیز در ازای پرداخت آن مبلغ مشتریان را به وبسایت شما خواهد فرستاد.‌

 

 

توضیح تبلیغات کلیکی گوگل البرز به این شکل مقداری پیچیده باشد فرض کنید ۶۰۰ هزار تومان به گوگل پرداخت جدید گوگل در ازای پرداخت این مبلغ اگر کسی موضوع کسب و کار شما را در اینترنت سرچ بکند، مثلا اگر کار شما سالن زیبایی باشد سایت شما را به شخصی که برای مثال کلمه سالن زیبایی را سرچ کرده است نشان خواهد داد.

 

گوگل به ازای هر نفر که وارد وبسایت شما می شود از ۶۰۰ هزار تومن عددی را کم می کند مثلاً به ازای هر نفر از ۲ هزار تومان تا ۱۴ هزار تومان بنابر کارهای متفاوت مبلغی را کم میکند.

 

مشاوره رایگان تبلیغات کلیکی

لوگو تبلیغ گوگل

 

 

اگر قصد تبلیغات کلیکی چه در سایتهای معروف و چه در گوگل ادوردز را دارید که گوگل ادوردز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد تنها کافی است که با مشاورین و متخصصین ما در زمینه تبلیغات اینترنتی تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید تا بتوانید با کمترین هزینه بیشترین بازدهی و بیشترین درآمد را داشته باشید.

 

6 – 021-66919634

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پابلیشر چیست
مقالات تبلیغ در گوگل

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله
مقالات تبلیغ در گوگل

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس
مقالات تبلیغ در گوگل

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما