کارخانه تولید محتوا

کارخانه تولید محتوا

 

کارخانه تولید محتوا شاید اسم عجیب و غریبی به نظر شما برسد اما این مورد وجود دارد و توسط دیجیکالا جدید ارائه شده است اما کار آن چیست در این مقاله در خصوص اینکه کارخانه تولید محتوا چیست و چه کاری دقیقاً انجام می‌دهد کاملاً بحث خواهم کرد.

 

کارخانه تولید محتوا چیست؟

 

َشرکت

 

 

دیجی کالا قسمتی را به نام کارخانه تولید محتوا راه اندازی کرده است که کار آن تولید کردن محتوا برای کسانی است که بخواهند درون این وب سایت محصولات خود را به فروش برسانند برای آنها مواردی مانند عکس، متن و یا لینک و همچنین دیگر موارد را قرار می‌دهد و در اصطلاح محتوا تولید می کند

 

کارخانه تولید محتوای دیجی کالا چه قابلیتی دارد؟

 

مشاوره کسب و کار

 

یکی از قابلیت های مهم کارخانه تولید محتوای دیجی کالا می باشد که به شما در فروش محصولات خود در این وبسایت کمک شایانی می‌کند زیرا تمامی متن ها و عکس هایی که برای محصولاتی که بخواهید در آن به فروش برسانید را خودش آماده می کند و بدون آنکه نیاز باشد شما زحمتی بکشید آنها را درون قسمت فروشندگان قرار می دهد.

 

تخفیف ویژه  تبلیغات گوگل

 

این یک ایده بسیار جالب است زیرا شخص که بخواهد محصول خود را در دیجیکالا به فروش برساند نیازی ندارد که برای آن زمان بگذارند عکسهای آن را ارسال کنند و یا متن بنویسد اگر وقت همچین کاری را داشت خودش وب سایت راه اندازی می کرد بنابراین این ویژگی بسیار جالب می باشد که توسط دیجی کالا ارائه شده است.

واحد محتوای دیجی کالا؟

 

فروش

 

واحد محتوای دیجی کالا در اصل همان کارخانه تولید محتوای دیجی کالا می باشد و یک قسمت و بخش از دیجی کالا برای ارائه دادن خدمات فروش به افرادی که قصد فروش محصولات خود در دیجی کالا دارند می باشد.

 

هزینه تولید محتوا در کارخانه تولید محتوا دیجی کالا چقدر است؟

 

پرداخت

 

هزینه تولید محتوا در این بخش به تعداد سفارش و محصولات شما بستگی دارد اما باید مد نظر داشته باشید با توجه به آن که دیجی کالا از فروش شما سود می‌برد بنابراین هزینه زیادی در خصوص تولید محتوا قاعدتاً نباید از شما دریافت کند.

 

تولید محتوا چیست و چرا باید انجام شود؟

 

ایمیل مارکتینگ

 

اگر یک ظرف را در نظر بگیرید که درون آن مواد غذایی باشد و شما باید آن مواد غذایی را بخورید تا سیر شوید و بخواهیم آن را به کسب و کار و تولید محتوا تشویق کنیم کسب و کار شما مانند ظرف است و آنچه که به دست مخاطب و مشتری می‌رسد و محتوای آن می باشد.

 

مطالعه بیشتر ادموب چیست

 

هر چه این محتوا پربار تر و بهتر باشد مشتری راضی تر می شود و بیشتر به سمت شما خواهد آمد بنابراین درآمد و فروش شما افزایش پیدا می‌کند.

 

محتوایی که توسط سایت به دست مخاطب می رسد که شامل عکس متن و قیمت و توضیحات تکمیلی می‌باشد در اصل اولین محتوایی از کسب و کار شما است که به دست مخاطب می رسد و عامل شناخته شدن شما بین مخاطبین می باشد بنابراین باید در انتخاب و ایجاد صحیح آن دقت کنید.

 

طراحی وبسایت چه ارتباطی با تولید محتوا دارد؟

 

سئومارکتینگ

 

همانطور که قبلاً نیز توضیح دادم برای آنکه محصول خود را به دست مخاطب و مشتری برسانیم باید بتوانیم محتوای صحیحی داشته باشیم حال اگر یک وبسایت داشته باشید با محتوای درست و دقیق که پیش نمایشی در خصوص محصول شما باشد و بتواند ذهن مخاطب را به خرید آن جلب کند، درآمد شما به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

 

 

ارتباط تولید محتوا و طراحی وب سایت اینجا مشخص می‌شود که هرچقدر وب سایتی که شما طراحی کردید زیباتر باشد و همچنین محتوای آن با کیفیت تر باشد می‌تواند نظر مشتری و اعتماد آن را به شما و کسب و کارتان جلب کند.

 

طراحی وبسایت چه ارتباطی با کارخانه تولید محتوا دارد؟

 

سوال

 

همانطور که دیجیکالا توانسته است کارخانه تولید محتوا را بیندازد و همچنین توانسته است محصولات شما را در وبسایت خودش به فروش برساند شما نیز می توانید یک وبسایت داشته باشید و با کمک وب سایت خودتان بدون شراکت کس دیگری و بدون پرداخت کمیسیون محصولات خود را به فروش برسانید و برای تولید محتوای آن نیز هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

 

مطالعه بیشتر ادسنس چیست

 

زیرا شرکت های بسیاری هستند که می توانند در تولید محتوا و همچنین طراحی و سئو وب سایت به شما کمک شایانی بکند و بتوانید توسط آن مشتریان زیاد و فروش زیادی داشته باشید.

 

سخن آخر

 

برای آنکه بتوانید کسب و کار خود را رونق دهید و یا محتوای درست و بهینه شده داشته باشید و همچنین اگر قصد بازاریابی اینترنتی و فروش بیشتر دارید توصیه می‌کنیم که با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آنها استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پابلیشر چیست
مقالات تبلیغ در گوگل

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله
مقالات تبلیغ در گوگل

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس
مقالات تبلیغ در گوگل

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما