حذف تبلیغات گوگل

حذف تبلیغات گوگل

شما هم با تبلیغات بی مورد و پی در پی آزار دهنده در موبایل خود مواجه شده اید؟ آیا راهی برای حل آن پیدا کرده اید؟ با ادامه این مقاله همراه باشید تا راه حل این مشکل را به شما بگوییم.

آنچه خواهید خواند

راه حل اصلی حذف برنامه های غیر ایمن و ناشناس است

از کجا بفهمم کدام نرم افزار نصب شده تبلیغات آزار دهنده ایجاد می‌کند؟

اگر گوشی شما اندروید می باشد کافی است دکمه پنجره را زمانی که تبلیغات گوگل آزاردهنده باز می شود فشار دهید تا نرم افزارهای در حال اجرا نمایش داده شوند سپس تایتل بالای پنجره را بخوانید و نام آن را به خاطر بسپارید نام آن نام نرم افزار مخربی است که تبلیغات آزار دهنده به شما نمایش می دهد. سپس به آسانی می‌توانید آن را پاک کنید.

مگر گوگل پلی استور ایمن نیست، پس چرا تبلیغات آزار دهنده به وجود می آیند ؟

برنامه هایی که از گوگل پلی استور نصب می کنید به دلیل وجود سپر ایمنی دارای ویروس نمی باشند و همچنین بدافزار نیز نیستند این برنامه ها با کسب مجوز اجازه قرار دادن تبلیغات درون خود دارند بسیاری از آنها با قرار دادن غیر اصولی تبلیغات شما را آزرده و کلافه می کنند، بهترین راه حل برای این مشکل این است که پس از نصب برنامه تبلیغات آن را زیر نظر بگیرید اگر آزاردهنده بود به سرعت برنامه نصب شده را حذف کنید.

اگر برنامه مخرب را پیدا نکردم چه کنم ؟

معمولاً با راه حلی که ارائه کردیم یعنی استفاده از دکمه پنجره ها در موبایل دقیقا زمانی که تبلیغ مخرب لود می شود این مشکل حل می شود اما اگر باز هم خوشگل وجود داشت می توان نسبت به فلش کردن گوشی اقدام کرد.

اگر تبلیغات گوگل  حذف نشد مشکل خود را در قسمت تماس با ما درمیان بگذارید.

اگر برنامه مخرب غیر قابل مشاهده باشد به این معنا است که برنامه دارای ویروس دانلود کرده‌اید و احتمالاً آن را از جایی غیر از گوگل پلی استور دانلود کرده باشید زیرا تمام برنامه های پلی استور ویروس ندارند و برای حذف تبلیغات گوگل ایجاد شده توسط آنها کافیست برنامه را پیدا و سپس پاک کنیم.

آیا می‌توان هم گوشی را فلش کرد و هم اطلاعاتش را نگهداشت ؟

زمانی که گوشی را فلش می کنید اطلاعات ذخیره شده در تلفن را پاک می کنید، و اطلاعات کارت مموری پاک نمی شود بنابراین عکس ها فیلم ها و اطلاعات مهم را به SD card (کارت مموری) منتقل کنید.

اگر اطلاعات حافظه مهم باشد و نخواهیم آن ها با فلش کردن پاک شوند چه کنیم؟

اگر این اطلاعات مربوط به اپلیکیشن های شما می باشند ساده ترین راه آن است که نام آنها را به خاطر بسپارید و زمانی که گوشی را فلش کردید برنامه ها را دوباره روی آن نصب کردید برنامه ها را دوباره نصب و فعال کنید اما شاید برخی از آنها دارای اطلاعات مهمی درون خودشان باشند چه پاک شدن آنها برایتان مهم باشد در این صورت باید از برنامه های مهم خود بکاپ بگیرید.

چگونه از برنامه های مهم بکاپ بگیریم که بعد از فلش کردن آنها را بازگردانی کنیم ؟

یک راه بسیار ساده استفاده از سیستم ابری یا Google cloud می باشد. به کمک این سیستم میتوانید از برنامه ای که میخواهید بکاپ گرفته و آن را در حافظه مجازی گوگل در اینترنت ذخیره کنید و هر زمان که به آن نیاز داشتید با وارد کردن ایمیل خود در سیستم اندروید خود اطلاعات را بازیابی کنید.

سخن آخر

اگر باز هم سوالی داشتید و یا به مشکلی برخوردید در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید تا شما را در برطرف کردن مشکلات یاری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پابلیشر چیست
مقالات تبلیغ در گوگل

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله
مقالات تبلیغ در گوگل

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس
مقالات تبلیغ در گوگل

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما