ثبت آگهی رایگان در گوگل

ثبت آگهی رایگان در گوگل

با ثبت آگهی رایگان در گوگل فروش خود را افزایش دهید با ما همراه باشید تا جدید ترین ترفند های ثبت آگهی رایگان در گوگل را به شما آموزش دهیم.

6 روش ثبت آگهی رایگان در گوگل

به کمک گوگل مپ در گوگل رایگان آگهی ثبت کنید

گوگل مپ گزینه ای به نام اضافه کردن مکان گمشده دارد که با کمک آن به راحتی می توانید در گوگل آگهی رایگان ثبت کنید، لطفا به تصویر زیر توجه کنید!

اضافه کردن مکان به گوگل مپ

گزینه add a missing business را بزنید

این گزینه یعنی اضافه کردن کسب و کاری که گوگل از آن خبر ندارد، بعد از زدن این گزینه یکسری سوال از شما پرسیده خواهد شد که باید به درستی و به دقت به آن ها پاسخ دهید تا به کمک آن در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شوید، به تصویر زیر دقت کنید!

نتیجه سایت در گوگل مپ

اگر کسب و کار خود را در گوگل مپ اضافه کنید بعد از سرچ شدن کلمه ای در گوگل در قسمت نقسه گوگل مطابق تصویر بالا نمایش داده خواهید شد، این روش یکی از راحت ترین راه های ثبت رایگان آگهی در گوگل می باشد.

2 - ثبت آگهی رایگان به کمک ساخت وبلاگ

شاید نام وبلاگ به گوشتان آشنا باشد، وبلاگ به شما کمک خواهد کرد که بدون آنکه هزینه ای بابت ساخت یک وب سایت پرداخت کنید یه صفحه اینترنتی داشته باشید. کافیست داخل این وبلاگ در مورد کار مورد نظر مقاله بگذارید.

شاید با اصول نوشتن مقاله و سئو آشنایی نداشته باشید ایرادی ندارد اگر این راه برای شما سخت به نظر می رسد راه های دیگر را امتحان کنید.

ثبت رایگان آگهی با کمک انجمن های پرسش و پاسخ

یکسری وب سایت وجود دارند که فقط برای پرسش و پاسخ می باشند به این وب سایت ها اصطلاحا انجمن گفته میشود، وب سایت های پرسش و پاسخ وب سایت هایی هستند که یک نفر یک سوال مهمی که برای بسیار از افراد سوال است را مطرح میکند و افراد به آن پاسخ میدهند.  

این وب سایت به کمک یک مدیر اداره می شود که کیفیت سوال و پرسش ها را مشخص میکند، همچنین افراد به کیفیت پاسخ ها و پرسش ها امتیاز می دهند.

بسیاری از این وب سایت ها به کاربران اجازه میدهند که شماره تماس، وبلاگ یا وب سایت را جهت تبلیغات قرار بدهند به شرطی که به سوال دیگر اعضای مجموعه پاسخ صحیح داده شود، یکی از این وب سایت ها https://forum.persianwhois.com می باشد. ثبت نام کنید به سوال ها پاسخ بدید و رایگان تبلیغ کنید.

4 - به کمک سایت ساز رایگان وب سایت راه اندازی کنید

سایت ساز رایگان سیستمی است که بدون آنکه حتی یک هزار تومنی هزینه کنید میتوانید به وسیله آن سایت بسازید سپس چندتا مقاله در وب سایتتان قرار بدید بعد از مدتی سایت برای شما تماس و مخاطب می آورد. جهت آشنایی با سایت ساز رایگان به تصویر زیر دقت کنید!

سایت ساز

این صفحه، قسمتی است که عموم مردم میتوانند با ثبت نام در سایت ساز های رایگان مانند وب سایت wix.com به صورت رایگان سایت طراحی کنند، یک صفحه ساز گرافیکی و کاملا ساده که فقط با کشیدن و رها کردن به سادگی میتوان با آن سایت طراحی کرد در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

بعد از اینکه سایت طراحی کردید با گذاشتن مقاله و معرفی سایت در گروه ها وانجمن ها میتوانید به صورت رایگان در گوگل آگهی کنید، مثلا میتوانید وارد وب سایت یوتیوب شده فیلم آموزشی رایگان به اشتراک بگذارید و در آخر به عنوان یادگیری بیشتر از مخاطبان بخواهید که وارد وب سایت شما شوند در این صورت به صورت رایگان آگهی کرده اید.

5 - در وب سایت های ثبت رایگان آگهی ثبت نام کنید

برخی از وب سایت ها هستند که به شما اجازه می دهند که پس از ثبت نام به صورت رایگان آگهی ثبت کنید مثلا در ایران، شیپور، دیوار، آفتاب از جمله آن ها هستند، کار این وب سایت ها فقط آگهی کردن اجناس نیست، به کمک آن ها می توانید خدمات و کسب و کار خود را نیز به دیگران معرفی کنید.

6 - با لوکال بیزینس گوگل می توانید در گوگل رایگان آگهی کنید

لوکال بیزینس سیستمی است که گوگل چندین سال است ارائه داده است و طرز کار آن به این شیوه می باشد که کسب و کار ها یا افراد میتوانند به صورت رایگان در نزدیکی محل زندگی خود به کمک گوگل مشتری بگیرند، مثلا اگر شما صاحب لاستیک فروشی هستید با ثبت مغازه لاستیک فروشی خود در گوگل بیزینس هرکسی نزدیک مغازه شما باشد و کلمه لاستیک فروشی را سرچ کند شما را خواهد یافت.

گوگل بیزینس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پابلیشر چیست
مقالات تبلیغ در گوگل

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله
مقالات تبلیغ در گوگل

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس
مقالات تبلیغ در گوگل

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما