آموزش رایگان سئو

آموزش رایگان سئو

آموزش رایگان سئو توسط تیم متخصص و کار آزموده تبلیغ گوگل با حداقل هزینه می تواند برای شما بسیار نافع و سودمند باشد این آموزش که شامل پکیج دوره و کلاس حضوری می باشد به شما کمک خواهد کرد که در سریعترین زمان ممکن به یک سئو کار حرفه ای تبدیل شوید.

 

چرا ما سئو را به صورت رایگان آموزش می دهیم؟

 

سئومارکتینگ

 

یکی از دلایل اصلی آن که ماسه را به صورت رایگان آموزش می دهیم این می باشد که قصد ما انتقال دانش و اطلاعات خود به افراد متفاوت و همچنین کمک به افزایش آگاهی در سطح جامعه می باشد و در مقابل از اینکه شما را به یک سئو کار ماهر تبدیل میکنیم بسیار خرسند و خشنود خواهیم بود.

 

تخفیف ویژه  تبلیغات گوگل

 

البته این نکته را در نظر داشته باشید آموزش رایگان سئو که توسط متخصصین ما انجام میمی شود محدود به فیلم های آموزشی و مقالات با کیفیت آموزشی سئو در وبسایت میشود کلاس و جلسات حضوری شامل هزینه خواهد بود.

 

دوره آموزش سئو رایگان

 

کار ادموب

 

یکی از بزرگترین کارآفرینی ها و ایده‌هایی که ما توسط آن توانسته‌ایم افراد بسیار متخصص و توانمندی را تربیت کنیم برگزاری دوره های رایگان آموزش سئو می باشد که در در انتهای این دوره شما تبدیل به یک کار حرفه ای خواهید شد.

 

مطالعه بیشتر ادموب چیست

 

البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید به دلیل آن که هزینه پرداخت نمی کنید نیاز است در مقابل آموزش هایی که به شما داده می شود برخی از کارهایی که به شما سپرده می شود را نیز مانند تولید محتوا و مقاله انجام دهید.

 

این دوره ها در آموزشگاه آریا تهران واقع در میدان توحید نبش کوچه حاج رضایی برگزار می شود اگر قصد یادگیری و تبدیل شدن به یک سئو کار حرفه‌ای دارید کافیست که با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید و از کمک آنها بهره مند شوید.

 

آموزش سئو فرادرس

 

َشرکت

 

فرادرس یکی از وب سایت های بسیار معروف در زمینه آموزش سئو و طراحی سایت و تبلیغات گوگل و همچنین برنامه نویسی می باشد اما تمام آموزش های آن به صورت آنلاین بوده و کار عملی برای شما نخواهد داشت این در حالی است که آموزشگاه عالی تهران دوره های رایگان است او را به همراه کار عملی برگزار می کند که شما می توانید با انجام دادند و قرار گرفتن زیر نظر یک مربی توانمند به یک سو کار ماهر تبدیل شوید.

 

آموزش سئو از مبتدی تا حرفه ای رایگان

 

تبلیغات گوگل ادز برای سایت

 

 

 

برای آنکه به یک سازوکار تبدیل شوید حتما نیاز نیست که فرد حرفه ای باشید و تجربه بسیار زیادی داشته باشید اگر با ابزارهای گوگل آشنا شوید و آموزش هایی را که به شما داده می شود به صورت جدی پیگیر بکنید و تمامی کارهای محول شده را به درستی انجام دهید و در آخر از سطح مبتدی به سطح حرفه ای تغییر پیدا می کنید و به یک سئو کار حرفه ای تبدیل خواهید شد.

 

آموزش سئو وردپرس

 

اپلیکیشن موبایل

 

وردپرس یکی از نرم افزارها و سیستم های مدیریت محتوا می باشد که کارت راه های وب سایت را بسیار راحت کرده است از زمانی که وردپرس ابداع و به مردم معرفی شد طراحان توانستند بدون نیاز به کد نویسی و در کمترین زمان ممکن وبسایت طراحی بکنند.

 

 

مطالعه بیشتر ادسنس چیست

 

هم اکنون وب سایت هایی که با وردپرس طراحی شده اند در سراسر دنیا تعداد آنها بسیار زیاد می باشد به طوری که گفته می‌شود ۷۰ درصد وبسایت های دنیا با پلتفرم وردپرس راه اندازی شده اند بنابراین اگر شما سئو و نکات فنی در خصوص وردپرس را به خوبی یاد بگیرید به سرعت می توانید به یک سئوکار ماهر تبدیل شوید.

 

تفاوت سئوی وردپرس با دیگر پلتفرم ها چیست؟

 

سوال

 

سیستم مدیریت محتوای وردپرس تفاوت بسیار زیادی با دیگر سیستم ها دارد و تفاوت اصلی آن در راحت تر بودن و سریع تر بودن آن می باشد زیرا به طور پیشفرض وردپرس بر پایه اصول سئو پایه گذاری شده است و اگر شما تنها یک قالب معمولی نصب کنید اصول سئو در آن رعایت شده است.

 

 

 

 

البته مد نظر داشته باشید برای آن که به یک سو کار حرفه ای تبدیل شوید باید از آنچه که به صورت پیشفرض در وردپرس برای سئو طراحی شده است پا را فراتر بگذارید و بتوانید آن را به بهترین شکل ممکن شخصی سازی کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

همچنین توصیه می شود که در خصوص افزایش سرعت وبسایت نیز مطالعاتی داشته باشید تا یک وب سایت سریع با حداقل مشکل در بهینه سازی و سئو داشته باشید.

 

آموزش رایگان سئو شامل چه مواردی است؟

 

سئو سایت

 

به طور کلی سرفصل های آموزش سئو در دوره های آموزشی آن موارد زیر می باشد:

 

آموزش سئو داخلی وب سایت

 

این آموزش شامل رعایت کردن موارد فنی چگونگی تولید محتوا و چگونگی لینک سازی چگونگی طراحی و چیدمان صفحات و همچنین لینک های ورودی و خروجی وبسایت می باشد.

آموزش سئو خارجی وب سایت

 

سئو تنها شامل بهینه سازی وب سایت در قسمت داخلی آن نمی باشد یک سئو کار میتواند لینک سازی خارجی داشته باشد برای مثال از وب سایت های دیگر برای سایت خود لینک جمع کند که اصطلاحاً به آن بک لینک می گویند، همچنین یک سازوکار می‌تواند از شبکههای اجتماعی برای وب سایت خود ترافیک جمع کنند و بسیاری کار دیگر که به آن سئو خارجی می گویند.

 

آموزش تولید محتوا و چگونگی نوشتن مقاله

 

طرفداران ادموب

یکی از قسمت های مهم سئو و بهینه سازی وب سایت تولید محتوا و مقاله می باشد که برای انجام آن باید مهارت های نوشتن نگارش را به خوبی یاد بگیرید.

 

سخن آخر

 

جهت آموزش رایگان سئو و تنها کافی است که با مشاوران ما در این خصوص تماس حاصل فرمایید تا به طور رایگان صحیح را به شما آموزش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پابلیشر چیست
مقالات تبلیغ در گوگل

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله
مقالات تبلیغ در گوگل

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس
مقالات تبلیغ در گوگل

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما