سرچ کنسول

گوگل سرچ کنسول

گوگل سرچ کنسول یکی از ابزارهای معروف و در عین حال بسیار تاثیرگذار در سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد، به این سیستم گوگل وبمستر نیز می گویند.

اگر قصد ورود به گوگل سرچ کنسول را دارید تنها کافی است که روی لینک زیر بزنید تا به طور مستقیم به گوگل سرچ کنسول متصل شوید، اما قبل از ورود به این سایت توصیه می کنیم که آموزش آن را در این مقاله مطالعه کنید.

 

گوگل کنسول دقیقا چه کاری انجام میدهد؟

سئو سایت

 

گوگل سرچ کنسول یا گوگل وبمستر به شما کمک می کند که وب سایت خود را برای نمایش در نتایج موتور جستجوگر گوگل آماده کنید، به این صورت که اگر شخصی در گوگل موضوعی را سرچ کرد بتوانند در نتایج آن وبسایت شما را ببیند.

 

تخفیف ویژه  تبلیغات گوگل

 

علاوه بر آماده کردن وب سایت برای نمایش در نتایج موتور جستجوگر گوگل سرچ کنسول به طور کلی به شما کمک خواهد کرد که تنظیمات مربوط به سایت را در گوگل انجام دهید.

 

اهمیت گوگل سرچ کنسول در چیست؟

 

سرچ کنسول

 

 

اهمیت سرچ کنسول گوگل به تنظیمات و نتیجه آن درس ها می باشد و بسیار با اهمیت می باشد اگر بتوانید به صورت مناسب گوگل سرچ کنسول را تنظیم کنید و با تمام ابزارها و قسمتهای متفاوت آن آشنایی کامل داشته باشید می توانید یک سئو کار ماهر شوید.

 

آموزش سرچ کنسول

 

آموزش سرچ کنسول

 

برای آنکه بتوانید وبسایت خود را به گوگل معرفی کنید انتظار باید سایت خود را در گوگل سرچ کنسول ثبت کنید و به گوگل بگویید که وبسایت ما آماده نمایش در نتایج جستجو می باشد.

 

مطالعه بیشتر ادموب چیست

 

جهت معرفی وب سایت خود به گوگل دو راه دارید یکی آنکه از سایت ما استفاده کنید و یا لینک مقاله یا صفحه ساخته شده خود را به طور مستقیم در گوگل اینسپکت کنید، جهت آشنایی بیشتر با این موضوع به تصاویر زیر دقت کنید.

 

معرفی کردن سایت مپ به گوگل سرچ کنسول

 

برنامه نویسی

 

 

سایت من یک نقشه با زبان xml از سایت شما می باشد که تنها برای ربات های گوگل قابل خواندن و فهم می باشد و در یک پوشه از وب سایت شما قرار خواهد گرفت اگر قصد ندارید که به صورت دستی مقالات تولید شده را در گوگل ثبت کنید و یا اصطلاحاً ایسپکت یا فچ کنید می توانید با استفاده از سایت مپ این کار را انجام دهید.

 

 

البته مد نظر داشته باشید در صورت معرفی وب سایت به سرچ کنسول توسط سایت مپ ایندکس شدن و یا نمایش صفحات در نتایج جستجو با سرعت کمتری انجام خواهد شد، برای مثال زمانی که یک مقاله می نویسید تا مقاله شما در گوگل نمایش داده شود و برای دیگران قابل دیدن باشد با استفاده از سایت مپ تقریباً یک هفته به طول می انجامد ولی با استفاده از ابزار اینسپکت در کمتر از چند دقیقه در نتایج جستجو ظاهر می شود.

 

نصب گوگل سرچ کنسول

 

تبلیغات گوگل ادز برای سایت

 

اولین مرحله برای معرفی وب سایت به گوگل نصب سرچ کنسول بر روی هاست میباشد که از دو طریق قابل انجام است که در ادامه هر یک از آنها را به طور مفصل توضیح خواهیم داد.

 

نصب گوگل سرچ کنسول با کمک گزینه دومین پراپرتی

 

کلیک

 

گزینه دومین پراپرتی به شما کمک خواهد کرد که به صورت کلی و وب سایت خود را در سرچ کنسول ثبت کنید، این گزینه شامل دومین شما و تمام زیر شاخه های آن و در اصطلاح ساب دومین های آن میشود.

 

به بیان واضح تر اگر دامنه شما برای مثال tablighgoogle.com باشد با استفاده از این گزینه تمام زیر شاخه ها و ساب دامین های آن نیز شامل ثبت شدن در گوگل سرچ کنسول می شود، منظور از ثابت عمومی و زیر شاخه ها برای مثال دامنه blog.tablighgoogle.com می باشد که در اصل زیر شاخه و ساب دامین ای از دامنه اصلی می باشد.

 

ثبت وب سایت در سرچ کنسول به کمک آپلود فایل html

 

گزینه دیگری به نام ارسال فایل html وجود دارد که این گزینه به شما کمک می‌کند بدون تنظیم کردن نیم سرور وب سایت خود را در سرچ کنسول ثبت کنید تنها کافی است که فایل مورد نظر را از سرچ کنسول دانلود کرده و روی هاست آن را آپلود کنید پس از انجام این کار در کمتر از چند دقیقه به وب سایت شما به گوگل سرچ کنسول متصل خواهد شد.

 

سخن آخر

 

جهت مشاوره رایگان در خصوص آموزش سئو و یا تبلیغات گوگل و همچنین یادگیری کامل ابزارهای تبلیغاتی و سئو و طراحی سایت می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پابلیشر چیست
مقالات تبلیغ در گوگل

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله
مقالات تبلیغ در گوگل

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس
مقالات تبلیغ در گوگل

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما