Warning: mysqli_query(): (HY000/1021): Disk full (/tmp/#sql-temptable-9fb-2c1a3e5-2bedc7.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device") in /home/ghalebba/domains/tablighgoogle.com/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 2056

Warning: mysqli_query(): (HY000/1021): Disk full (/tmp/#sql-temptable-9fb-2c1a3e5-2bedc8.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device") in /home/ghalebba/domains/tablighgoogle.com/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 2056
پنل فروشندگان دیجیکالا، ورود، ثبت نام، فروشگاه
Warning: mysqli_query(): (HY000/1021): Disk full (/tmp/#sql-temptable-9fb-2c1a3e5-2bedc9.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device") in /home/ghalebba/domains/tablighgoogle.com/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 2056
پنل فروشندگان دیجیکالا

پنل فروشندگان دیجیکالا

دیجی کالا یکی از شرکت‌های بسیار معروف میباشد که با سرمایه گذاری در محیط اینترنت و همچنین جذب مخاطبان با ارائه خدمات با کیفیت توانسته است مشتریان زیادی را به خود جذب کند، دیجی کالا پنل فروشندگان را راه‌اندازی کرده است که این پنل شامل قسمت ورود ثبت نام و فروشگاه می باشد.

 

پنل فروشندگان دیجی کالا چیست؟

 

پرداخت

 

شاید تنها نام دیجی کالا برای شما آشنا باشد و فکر کنید دیجی کالا تنها یک فروشگاه اینترنتی است که توسط آن میتوانید محصولاتی را به صورت آنلاین بخرید اما دیجی کالا جدیداً فکر نوین دیگری کرده است و شیوه های نوین برای فروش به فروشنده ها ارائه کرده است.

 

شیوه نوین دیجی کالا راه اندازی پنل فروشندگان میباشد در این پنل میتوانید پس از ثبت نام و کسب مجوز ذات لازم و پس از تایید شدن اجناس خود را به صورت آنلاین در وب سایت دیجی کالا بفروش اید.

 

کمیسیون پنل فروشندگان دیجی کالا چقدر است؟

 

سوال

 

 

مسلما دیجی کالا پنل فروشندگان را به صورت رایگان به مشتریان خود ارائه نمی‌کند و در ازای فروش هر محصول مبلغی را از شما دریافت خواهد کرد، در حالی از مبلغ فروش به عنوان کمیسیون برای دیجی کالا می باشد که پس از فروش محصول آن را از شما دریافت می کند، این درصد بستگی به میزان فروش و تراکنش شما دارد.

 

برای اطلاع دقیق از کمیسیون پنل فروشندگان دیجی کالا بهتر است که از راهنمایی مشاوران ما در خصوص راه اندازی کسب و کار اینترنتی استفاده کنید.

 

ورود به پنل فروشندگان دیجی کالا

 

مهندس با کیف

 

این وب سایت وب سایت اصلی دیجی کالا نیست اما این مقاله برای راهنمایی بهتر شما جهت استفاده از پنل فروشندگان دیجی کالا نوشته شده است بنابراین جهت ورود به پنل فروشندگان دیجی کالا تنها کافی است که روی لینک زیر کلیک کنید و وارد پنل فروشندگان شوید.

 

 

 

 

ثبت نام در پنل فروشندگان دیجی کالا

 

برای ثبت نام در پنل فروشندگان دیجی کالا باید مشخصاتی مانند نام نام خانوادگی شماره تماس کارت ملی و همچنین مشخصات فروش مانند محل مغازه نوع کسب و کار و کد پستی و دیگر تنظیمات را وارد کنید که البته این وبسایت به وب سایت دیجی کالا نیست و اگر مد نظر دارید که در پنل فروشندگان دیجی کالا ثبت نام کنید روی دکمه زیر کلیک کنید تا وارد پنل فروشندگان دیجی کالا شوید.

 

 

فروشگاه دیجی کالا

 

فروشگاه دیجی کالا نیاز به معرفی ندارد نامی شناخته شده است که با سالها تجربه و برندسازی درست توانسته است مشتریان زیادی را برای خود داشته باشد اگر قصد فروش و یا خرید در این فروشگاه اینترنتی بزرگ ایرانی را دارید تنها کافی است که روی لینک زیر کلیک کنید تا به وب سایت فروشگاه دیجیکالا منتقل شوید.

در نظر داشته باشید که ما شرکت تبلیغ گوگل هستیم ارائه دهنده راهکارهای کسب درآمد از اینترنت و مشاوره و در اصل دیجیتال مارکتینگ می باشیم جهت مشاوره رایگان و ارتباط با کارشناسان ما تنها کافی است که با شماره های تماس ما تماس حاصل فرمایید.

 

6 – 021-66919634

تبلیغات گوگل چیست و چه تفاوتی با پنل فروشندگان دیجی کالا دارد؟

 

لوگو گوگل ادز

 

دیجی کالا یکی از وب سایت های معتبر می باشد که به وسیله آن می توانید با هزینه کمتر اینترنت تبلیغ کنید و کسب درآمد داشته باشید، لازم است یادآوری کنم که در کنار دیجیکالا راه های دیگری نیز برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد.

 

یکی از این راه ها استفاده از تبلیغات گوگل و یا گوگل ادوردز میباشد، گوگل از ورود این امکان را به شما میدهد که با هزینه کمتر و بدون پرداخت کمیسیون در اینترنت تبلیغ کنید.

 

 

 

دیجیکالا وب سایتی است که در ازای پرداخت مشتری و در ازای فروش شما در سود شما سهیم می شود در حالی که به وسیله تبلیغات گوگل می توانید به هیچ عنوان کمیسیونی پرداخت نکنید و تنها خودتان از اینترنت کسب درآمد داشته باشید.

 

چگونه با تبلیغات گوگل از اینترنت کسب درآمد کنم؟

 

طرفداران ادموب

 

برای آنکه بتوانید با کمک تبلیغات گوگل در اینترنت کسب درآمد کنید توصیه می کنیم که ابتدا یک وب سایت راه اندازی کنید، راه اندازی یک وب سایت هزینه زیادی نخواهد داشت می توانید با هزینه بسیار کم یک وبسایت داشته باشید و همچنین در گوگل و اینترنت تبلیغات خود را آغاز کنید.

 

 

تخفیف ویژه  تبلیغات گوگل

 

 

تبلیغات گوگل به گونه ای راه‌اندازی شده است که شما به وسیله آن می توانید، در سریع‌ترین زمان ممکن از اینترنت کسب درآمد کنید، با تبلیغات گوگل شما تنها به ازای دیده شدن پول پرداخت می کنید که این می تواند بسیار کمک کننده باشد.

 

سخن آخر

 

جهت مشاوره رایگان در خصوص تبلیغات گوگل تنها کافی است که با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از کمک آنها استفاده کنید.

 

6 – 021-66919634

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Warning: mysqli_query(): (HY000/1021): Disk full (/tmp/#sql-temptable-9fb-2c1a3e5-2bedcb.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device") in /home/ghalebba/domains/tablighgoogle.com/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 2056
پابلیشر چیست

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما