شارژ اکانت گوگل ادز

شارژ اکانت گوگل ادز

شارژ اکانت گوگل ادز یکی از حساس ترین بخش های تبلیغ در گوگل می باشد، ما می توانیم اکانت گوگل ادز شما را شارژ کنیم، با ادامه مقاله با ما همراه باشید.

آنچه خواهید خواند

چگونه اکانت گوگل ادز را شارژ کنم ؟

شارژ کردن اکانت گوگل ادز به دو روش امکان پذیر است، یکی استفاده از خدمات شرکت هایی مانند ما که با اضافه کردن درصدی کارمزد اکانت شما را شارژ خواهند کرد، دوم آنکه با تهیه کردیت کارت یا مستر کارت که کارت بانکی خارجی می باشد، هزینه تبلیغ را به گوگل پرداخت کنید، در روش دوم نیاز دارید با تنظیمات گوگل ادز آشنا باشید و کارت بانکی خارجی معتبر با کردیت اسکور بالا تهیه کنید.

خودم اکانت گوگل ادز شارژ کنم یا به شرکت ها بسپارم ؟

اگر با تمامی تنظیمات گوگل ادز آشنا هستید و کارت بانکی با کردیت اسکور بالا دارید و زمان کافی جهت مدیریت و بهینه سازی اکانت گوگل ادز دارید خودتان این کار را انجام دهید، در غیر این صورت توصیه ما این است که شارژ اکانت گوگل ادز را به شرکت ها بسپارید زیرا امکان دارد گوگل پس از مدتی اکانت شما را به علت استفاده از کردیت کارت نامعتبر و تنظیمات اشتباه بلاک کند و مبلغ شارژ شده را بلوکه نگه دارد، پس مراقب باشید.

یادگیری گوگل ادز

جهت یادگیری کامل استفاده و مدیریت گوگل ادز روی دکمه زیر کلیک کنید

قیمت شارژ کردن اکانت گوگل ادوردز چه قدر است؟

هزینه شارژ کردن اکانت گوگل ادز با توجه به نیاز مشتریان در قالب پکیج های مختلف تبلیغاتی ارائه می شود، با توجه به مبلغی که برای شارژ نیاز دارید می توانید یکی از پکیج ها را انتخاب کنید. برای شارژ کردن اکانت بدون مدیریت 12 درصد کارمزد در نظر گرفته شده است. جهت مشاهده جدول قیمت ها روی دکمه زیر کلیک کنید.

چه شرکت هایی در شارژ اکانت گوگل ادز به شما کمک خواهند کرد؟

دو نوع شرکت هستند که خدمات شارژ اکانت گوگل ادز انجام می دهند، یکی شرکت هایی که کردیت کارت می فروشند، این شرکت ها خدمات مدیریت و بهینه سازی اکانت انجام نداده و تنها کردیت کارت می فروشند اطلاعات کردیت کارت را به شما می دهند و خودتان باید اکانت بسازید همچنین تضمینی جهت آنکه کردیت کارت در گوگل مورد تایید باشد وجود ندارد.

دوم شرکت هایی مانند ما هستند که علاوه بر شارژ اکانت گوگل ادوردز خدمات مدیریت، بهینه سازی و آموزش استفاده از گوگل ادز را می دهند، شما می توانید تبلیغات خود را به طور کامل با خیالی آسوده به ما بسپارید، زیرا ما با تجربه چندین و چندساله خود علاوه بر کاهش هزینه های شما در تبلیغات بهترین استراتژی تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می کنیم.

جهت آشنایی بیشتر با تبلیغات گوگل کلیک کنید

از چه کردیت کارتی برای شارژ اکانت گوگل ادز استفاده کنم؟

برای آنکه گوگل ادز اجازه شارژ کردن اکانت را به شما بدهد، به کردیت کارت معتبر نیاز خواهید داشت، کردیت کارت شما باید Credit Score (امتیاز کردیت کارت) بالایی داشته باشد. دبیت کارت از نظر گوگل اعتبار بالایی نخواهد داشت ، همین توصیه میشود به هیج عنوان از گیفت کارت (کارت هدیه) استفاده نکنید.

برای شارژ اکانت گوگل ادز چه تنظیماتی ضروری است ؟

جهت آنکه بتوانید اکانت گوگل ادوردز را خودتان شارژ کنید، باید تنظیمات صحیح آن را بدانید، این تنظیمات شامل انتخاب صحیح نوع ارز برای پرداخت، انتخاب کشور و منطقه زمانی می باشد، جهت یادگیری تنظیمات صحیح Peyment (شارژ اکانت گوگل) ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

آموزش شارژ اکانت گوگل ادز
پخش ویدیو

سخن آخر

جهت شارژ کردن اکانت گوگل ادوردز توسط تیم ما و مشاهده پکیج ها و تعرفه ها روی دکمه زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پابلیشر چیست
مقالات تبلیغ در گوگل

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله
مقالات تبلیغ در گوگل

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس
مقالات تبلیغ در گوگل

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما