تبلیغات گوگل برای سایت

تبلیغات گوگل برای سایت

تبلیغات گوگل برای سایت بسیار مفید می باشد، با کمک یک وب سایت و با حداقل هزینه میتوان در گوگل تبلیغ کرد و با افزایش مشتری درآمد خوبی داشت.

آنچه خواهید خواند

تبلیغات گوگل برای چه سایتی مناسب است ؟

وب سایت های فروشگاهی، وب سایت های خدماتی،سایت های شرکتی، سایت های شخصی و نمونه کار برای تبلیغات در گوگل بسیار مناسب هستند.

آیا بدون سایت میتوان تبلیغات گوگل انجام داد ؟

مسلما بله تبلیغات گوگل سیستم بسیار هوشمندی است که به مخاطبان این امکان را میدهد که حتی بدون وجود وب سایت در گوگل تبلیغات انجام دهند و به این نوع از تبلیغ Call only (فقط تماس)، گفته میشود.

چطوری بدون سایت در گوگل تبلیغات کنم ؟

تبلیغات بدون سایت در گوگل شدنی است مثلا میتوانید آدرس اکانت اینستاگرام یا تلگرام را به گوگل بدهید و با آن تبلیغات انجام بدید اما مسلما اگر وب سایتی داشته باشد که به کمک آن محصولات خدمات خلاصه کسب و کار خود را به مخاطبان معرفی خواهد کرد

آنها می توانند نمونه کارها قیمت تصاویر و هر آنچه که نیاز به معرفی داشته باشد را با یک طرح جذاب ببینند این هم باعث می شود که به شما بیشتر اعتماد کنند و هر چه سریعتر به پول و درآمد بیشتر برسید.

چرا تبلیغات در گوگل برای سایت پرطرفدار است؟

دلیل اصلی موضوع درآمد قابل توجه آن است که صاحبان مشاغل گوناگون را از صفر به صد رسانده است سال پیش مشتری داشتیم که کسب و کارش را با تبلیغات در گوگل آغاز کرد، مشتری ما نه مغازه ای داشت و نه سرمایه قابل توجهی اما با تبلیغات گوگل الان بسیار در کسب و کارش پیشرفت کرده و صاحب درآمد قابل توجهی می باشد.

تبلیغات گوگل برای سایت چه قدر هزینه دارد؟

هزینه تبلیغات گوگل برای سایت های متفاوت بر اساس کسب و کار آنها تعیین می شود، هرچقدر رقابت در کار شما در محیط اینترنت بیشتر باشد هزینه نیز بیشتر خواهد بود، برای مثال طراحی سایت موضوعی است که در اینترنت بسیار پر رقابت است، بنابراین هزینه آن برای هر کلیک به یک دلار نیز می رسد.

هزینه تبلیغات گوگل برای سایت در قالب پکیج ارائه می شود، که از 50 دلار آمریکا شروع میشود، جهت مشاهده قیمت ها روی دکمه زیر بزنید.

تبلیغات گوگل برای سایت به صورت رایگان شدنیه؟

بله میتوان در گوگل به صورت رایگان تبلیغ کرد به شرطی که پارتنر گوگل باشید و حساب کاربری مدیریتی نام MCC account داشته باشید جهت اطلاع بیشتر در این مورد روی لینک زیر بزنید.

با چه شرکتی تبلیغات گوگل برای سایتم انجام بدم؟

با شرکتی که یک قیمتش مناسب باشد دوم صادقانه و دلسوزانه کمپین تبلیغات گوگل را مدیریت کند، شرکتی که فقط شارژ کردن اکانت را وظیفه خود نداند و مشتری را از صفر تا صد پشتیبانی کند شرکت ما متعهد به اصل رضایت مشتری می باشد.

سخن آخر

تبلیغات گوگل برای سایت به شرط آنکه حرفه‌ای و هدفمند توسط شرکت معتبر انجام شود بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت، جهت مشاوره رایگان تبلیغات در گوگل با ما تماس حاصل نمایید.

تماس جهت مشاوره رایگان

021-66916934-6

021-66919634-6

جهت تماس روی دکمه زیر کلیک کنید
تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پابلیشر چیست
مقالات تبلیغ در گوگل

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله
مقالات تبلیغ در گوگل

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس
مقالات تبلیغ در گوگل

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما