تبلیغات گوگل برای دامنه ir

در این مقاله قصد داریم، چگونگی تبلیغ کردن با دامنه ir که توسط گوگل تحریم می باشد را بیان کنیم. جهت تبلیغات در گوگل با دامنه IR می توانید تبلیغات خود را به ما بسپارید و از کمک کارشناسان ما استفاده کنید

آنچه خواهید خواند

دامنه IR در تبلیغات گوگل تحریم است

تغییر سیستم گوگل ادوردز به گوگل ادز

جدیداً با تغییر سیستم تبلیغات گوگل از گوگل ادوردز به گوگل ‏ادز، می توان با استفاده از دامنه ir در گوگل تبلیغات انجام داد اما جهت رعایت ایمنی و جلوگیری از suspend( مسدود شدن) اکانت نکات زیر را رعایت کنید.

در صورت امکان از دامنه دات کام استفاده کنید

ایجاد اکانت ایرانی در سیستم گوگل ادوردز طبق قوانین گوگل غیر قانونی می باشد و اکانت ها با استفاده از ترفندهای خاصی ایجاد می شوند، مثلاً به هیچ عنوان کشور خاصی برای تبلیغ انتخاب نمی شود و گزینه هدف تبلیغ روی تمام دنیا تنظیم میشود، پس به دلیل سخت گیری های گوگل اگر لندینگ پیج شما دامنه IR داشته باشد امکان دارد، گوگل اکانت شما را به دلیل آنکه از ایران تبلیغ می کنید بلاک کند بنابراین بهتر است از دامنه COM استفاده کنید.

دوره آموزش تبلیغات گوگل

جهت یادگیری کامل مدیریت بهینه سازی و کاهش هزینه های تبلیغات گوگل روی دکمه زیر کلیک کنید.

از ریدایرکت کردن دامنه IR خودداری کنید

گاها در بعضی از وب سایت ها گفته شده است اگر دامنه IR دارید نیاز است که آن را به یک دامنه ی دات کام ریدایرکت نمایید تا مشکل برطرف شود، اما این راه حل به هیچ عنوان مناسب نمی باشد زیرا ریدایرکت کردن طبق قوانین گوگل کاملا ممنوع می باشد و در صورت مشاهده اکانت شما بلاک خواهد شد.

از subdomain (زیر دامنه) استفاده نکنید

subdomain (زیردامنه) به معنای زیر شاخه ای از دامنه اصلی شما می باشد مثلا اگر فرض کنیم دامنه شما yourdomain.com باشد، yourdomain.subdomain.com زیر شاخه ای از دامنه اصلی یا همان ساب دومین می باشد. در قوانین تبلیغات گوگل استفاده از ساب دامین ممنوع است، بنابراین توصیه می شود به هیچ عنوان از این گزینه استفاده نکنید.

چگونه از گوگل ادوردز استفاده کنیم

جهت یادگیری کامل استفاده از گوگل ادوردز روی دکمه زیر کلیک کنید

عدم نمایش تبلیغات در کشور آمریکا

اگر از دامنه ir استفاده کنید، تبلیغات شما به هیچ عنوان در ایالات متحده نمایش داده نخواهد شد، بنابراین اگر قصد دارید تبلیغات خود را برای ایرانیان خارج از کشور راه اندازی نمایید، حتما از دامنه های بین المللی مانند COM استفاده کنید.

تعداد نمایش کمتر تبلیغات نسبت به دیگر دامنه ها

در تبلیغات گوگل که با دامنه IR راه اندازی شده است، شاهد نمایش کمتر تبلیغات با این دامنه بوده‌ایم، یعنی در شرایط یکسان impression (نمایش تبلیغ) دامنه IR نسبت به دامنه COM بسیار کمتر می باشد.

راهکارهای قدیمی برای تبلیغات گوگل با دامنه ir

استفاده از این راهکارها قبل از آنکه سیستم تبلیغاتی گوگل ادوردز به گوگل ادز تغییر کند و استفاده از دامنه IR مجاز شود رایج بود و هم اکنون نیز استفاده از آن موجب می شود محدودیت های تبلیغ با دامنه IR برطرف شود.

ساخت یک لندینگ پیج با استفاده از دامنه بین المللی

برای اینکه در گوگل تبلیغ کنید حتما نیاز ندارید که یک وبسایت جامع و کامل داشته باشید، می توانید تنها با یک صفحه فرود یا اصطلاحاً لندینگ پیج تبلیغ خود را آغاز کنید. به همین دلیل در صورتی که دامنه وب سایت شما IR می باشد، می‌توانید دامنه بین المللی جدید خریداری کرده و با ساخت لندینگ پیجی جدید تبلیغات خود را آغاز کنید.

جهت ساخت لندینگ پیج برای تبلیغات گوگل کلیک کنید.

پارک کردن یک دامنه بین المللی روی سایت

به کمک این ویژگی می توانید با خریدن یک دامنه بین المللی، صفحه وب سایت خود که با دامنه IR می باشد را با دامنه COM به کاربران نشان دهید.

برای مثال اگر شخصی دامنه tablighgoogle.org را سرچ کند، و شما نیز این دامنه را روی دامنه اصلی که tablighgoogle.com می‌باشد پارک کرده باشید همان محتوای دامنه COM مشاهده خواهید کرد، از این راهکار می توان در راه اندازی تبلیغات گوگل با دامنه IR استفاده کرد و محدودیت هایی که در صورت استفاده از دامنه IR به صورت مستقیم وجود دارد را از بین برد.

سخن آخر

در آخر توصیه می کنیم از دامنه های بین المللی برای تبلیغات گوگل استفاده کنید و یا اگر نیاز دارید که حتما از دامنه IR استفاده کنید، از کمک و مشاوره ی تیم با تجربه ما بهره برده و مدیریت تبلیغات گوگل خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پابلیشر چیست
مقالات تبلیغ در گوگل

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله
مقالات تبلیغ در گوگل

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس
مقالات تبلیغ در گوگل

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما