آموزش پنل گوگل ادوردز

آموزش پنل گوگل ادوردز

در این آموزش با پنل گوگل ادوردز آشنا خواهید شد،پنل گوگل ادوردز سیستمی است که به شما اجازه ایجاد تنظیمات در تبلیغات گوگل را می دهد.

آنچه خواهید خواند

پنل گوگل ادوردز چیست و چه استفاده ای دارد ؟

ویدئوی آموزش پنل گوگل ادوردز

در ویدئوی زیر به طور کامل استفاده از پنل گوگل ادوردز آموزش داده شده است جهت مشاهده روی عکس زیر بزنید.

پخش ویدیو

پنل گوگل ادوردز تا چه اندازه اهمیت دارد؟

پنل گوگل ادوردز بسیار مهم است و باید بتوانید به درستی از آن استفاده کنید اگر در انجام تنظیمات و استفاده از آن با مشکل مواجه شوید و یا چگونگی استفاده از آن را ندارید گوگل دسترسی به آن را محدود می کند و دیگر به شما اجازه دسترسی و استفاده از سیستم تبلیغاتی گوگل را نمی دهد.

پنل گوگل ادوردز چه قیمتی دارد ؟

خوب است بدانید که خود پنل گوگل ادوردز قیمتی ندارد و برای استفاده همه مجانی باشد، اما استفاده از سیستم تبلیغاتی گوگل ادورز هزینه دارد که هزینه آن بر اساس کلیک، نمایش و یا دیگر معیارها مشخص می شود.

تفاوت گوگل ادوردز و گوگل ادز و همچنین پنل و اکانت آن چیست؟

خوب است بدانید که مدتی است که سیستم تبلیغاتی گوگل از گوگل ادوردز به گوگل ادز تغییر نام داده است و نام پنل گوگل ادوردز در اصل اکانت گوگل ادز می باشد.

اگر بخواهم ساده تر بگویم به جای اینکه بگویید پنل گوگل ادوردز بهتر است بگویید اکانت گوگل ادز زیرا این اصطلاح بیشتر در در بین کسانی که از این سیستم استفاده می‌کنند مرسوم است و اگر از اصطلاح صحیح استفاده کنید نشانه تبحر و آشنایی شما با آن می باشد.

برای یادگیری پنل گوگل ادوردز باید مراحل زیر را طی کنید.

1- یادگیری اینکه چگونه در گوگل جیمیل بسازید

برای استفاده از تمامی سرویس های گوگل از جمله گوگل پلی گوگل مپ، بازی های گوگل، گوگل درایو و … حتماً نیاز دارید که اول جیمیل داشته باشید بنابراین تا قبل از این که هر کار دیگری انجام دهید یک ایمیل معتبر بسازید.

فرق ایمیل و جیمیل چیست و چه ربطی به پنل گوگل ادوردز دارد؟

جیمیل با ایمیل هیچ تفاوتی ندارد، جی‌میل در اصل گوگل میل میباشد یعنی ایمیلی که در حساب کاربری گوگل ساخته شده است ولی اصطلاحاً به آن جیمیل می گویند که در اصل همان ایمیل است.

در مورد ربط ایمیل و جیمیل به پنل پنل گوگل ادوردز قبلا صحبت کردیم دوباره مختصراً این نکته را یادآور می شویم که برای استفاده از پنل گوگل ادوردز حتماً به حساب کاربری در گوگل که نام آن جیمیل میباشد احتیاج خواهید داشت.

ساختن جیمیل بسیار ساده می باشد به همین خاطر در این آموزش از توضیح آن صرف نظر میکنیم ولی اگر آموزش آن را ضروری می دانید در قسمت نظر ها به ما بگویید تا آموزش دقیقه ساخت جیمیل در گوگل را نیز به این مقاله اضافه کنیم.

2 – یادگیری اینکه چگونه در گوگل ادوردز اکانت بسازیم

برای اینکه بتوانید از گوگل ادوردز استفاده کنید ابتداً نیاز دارید که یک اکانت در سیستم تبلیغاتی گوگل ساخته باشید این اکانت جایی است که تنظیمات تبلیغ شما مدیریت هزینه ها و گزارش ها و بسیاری موارد دیگر در آن قرار خواهد گرفت.

برای اینکه بتوانید در گوگل ادوردز اکانت بسازید حتما باید فیلتر شکن داشته باشید، گوگل ایران را تحریم کرده است و سیستم تبلیغاتی آن نیز به ایرانی ها اجازه استفاده نمی دهد بنابراین برای دور زدن این تحریم اول باید فیلتر شکن داشته باشید تا گوگل متوجه نشود شما از ایران اکانت می سازید.

و در ادامه تنظیمات را جوری انجام خواهیم داد که گوگل متوجه ایرانی بودن ما نمی‌شود پس بنابر این نگران تحریم‌ها نباشید.

3 – طراحی وب سایت برای شروع تبلیغات گوگل

تا حالا به این فکر کرده اید که چه چیزی را می خواهید در گوگل تبلیغ کنید؟

گوگل جایی است که مردم به دنبال سوال، محصول خدمات و هر چیزی که جای دیگری آن را پیدا نکرده اند می باشند، و در نهایت وارد سایت ها می شوند تا به جواب خود برسند بنابراین برای آن که بتوانید در گوگل تبلیغ کنید به یک وب سایت نیاز خواهید داشت که در آن محصولات و یا خدمات خود را به مشتریانی که دنبال شما هستند معرفی کنید.

بعضی از افراد از اکانت اینستاگرام و یا تلگرام برای تبلیغات در گوگل استفاده می کند اما بازدهی بسیار پایینی دارد اگر میخواهید بهترین بازدهی را داشته باشید، به صورت حرفه ای از یک طراح خبره بخواهید که سایتی جذاب برای شما طراحی کند.

یک سایت جذاب چه ارتباطی با تبلیغات در گوگل دارد ؟

مخاطبان کسب و کار شما را در اینترنت سرچ می کنند و پس از آن که در نتایج وب سایت شما را ببینند و وارد آن شوند اگر جذاب تر و زیبا تر از دیگران باشد مسلماً به شما سفارش خواهند داد بنابراین بیشترین درامد از تبلیغات گوگل را خواهید داشت پس طراحی یک وب سایت جذاب ارتباط مستقیمی با تبلیغات در گوگل دارد.

4 – مدیریت پنل گوگل ادوردز

آبعد از آنکه اکانت گوگل ادوردز ساختید و وبسایت طراحی کردید حالا شخصی حرفه ای باید پنل گوگل ادوردز شما را به شکلی مدیریت کند که کمترین هزینه را به گوگل پرداخت کنید و بیشترین بازده و فروش و درآمد را داشته باشید، انجام این کار از عهده افراد مبتدی بر نمی آید زیرا تنها چیزی که شما را نسبت به دیگران در تبلیغات متفاوت می کند تخصص مدیر پنل گوگل ادوردز شما می باشد.

پس حتماً در نظر داشته باشید که مدیریت پنل گوگل ادوردز را به شخصی حرفه ای بسپارید و یا خودتان مدیریت آن را به صورت حرفه ای فرا بگیرید.

آموزش تبلیغات گوگل به صورت حرفه ای 

گوگل ادوردز موضوع بسیار گسترده ای می باشد و آموزش آن در قالب یک مقاله نمی گنجد برای یادگیری کامل گوگل ادوردز باید چندین مقاله مهم را مطاله کنید بنابراین توصیه میشود برای یادگیری بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پابلیشر چیست
مقالات تبلیغ در گوگل

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله
مقالات تبلیغ در گوگل

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس
مقالات تبلیغ در گوگل

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما