آموزش تبلیغات ارزان در گوگل

آموزش تبلیغات رایگان در گوگل

آیا می دانستید می توانید رایگان در گوگل تبلیغ کنید؟ با ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شیوه انجام آن را بگوییم.

آنچه خواهید خواند

تبلیغات رایگان در گوگل با استفاده از کد هدیه

اگر گوگل شما را کاربر خوش حساب تشخیص دهد کد هدیه برای شما ایمیل خواهد شد و می توانید با استفاده از آن در گوگل به صورت رایگان تبلیغ کنید.

چگونه کد هدیه گوگل برای تبلیغات رایگان پیدا کنم ؟

جهت انجام این کار می توانید در قسمت سرچ گوگل عبارت انگلیسی Free coupon را وارد کنید. در قسمت نمایش بعضی از وب سایت هایی را که کد تخفیف و هدیه تبلیغات گوگل را ارائه می دهند به شما معرفی خواهند شد.

برخی از این وب سایت ها به دلیل آن بتوانند مشتریان بیشتری داشته باشند کد کوپن گوگل را به طور رایگان به دیگران می‌دهند.

اگر کد هدیه تبلیغات گوگل را با جستجو پیدا نکردم چه کنم ؟

اگر کد هدیه را به جستجو کردن در اینترنت پیدا نکردید باید اکانت تبلیغات گوگل خود را به اکانت مدیریتی تغییر داده و در سیستم پارتنرشیپ گوگل ثبت نام کنید.

اگر پارتنر گوگل شوید گوگل به ازای ساخت هر اکانت‌ جدید به شما کد هدیه خواهد داد و می توانید به صورت رایگان تبلیغ کنید

پارتنر گوگل به معنای آن است که گوگل شما را به طور رسمی همکار خود می داند و مزایایی مانند کد هدیه و کمک در بهینه سازی بهتر اکانت ها خواهد داشت.

جهت اطلاع بیشتر در مورد گوگل پارتنر کلیک کنید.

تبلیغات رایگان در گوگل به کمک کردیت کارت

همان طور که می دانید کردیت کارت کارت بانکی است که خط اگر پولی در حساب شما وجود نداشته باشد می توانید با استفاده از اعتبار پیش فرض آن تا سقف مشخصی خرید کنید.

این ویژگی در خرید و فروش های خارج از کشور مورد استفاده قرار می گیرد مثلاً اگر شخصی قرار باشد دستمزدش را آخر ماه بگیرد و در حسابش پولی نباشد می‌تواند به کمک کردیت کارت به صورت نسیه از فروشگاه و یا هر جای دیگری خرید کند و مبلغ آن آخر ماه از حسابش کم خواهد شد.

کردیت کارت چه ربطی به تبلیغات رایگان در گوگل دارد ؟

فرض کنید قرار باشد هزینه تبلیغ را بعد از آن که سود کردید پرداخت کنید بنابراین عملاً رایگان تبلیغ کرده‌اید و در ابتدا هیچ پولی پرداخت نکرده اید. به کمک این تفکر و کردیت کارت می‌توانید رایگان تبلیغ کنید.

یعنی با کمک کردیت کارت بدون آنکه پول از حساب شما کم شود تبلیغات را آغاز می کنید و پس از آن که از تبلیغات خود سود کردید در آخر ماه هزینه تبلیغ را پرداخت خواهید کرد بنابراین به صورت رایگان تبلیغ خواهید کرد.

دوره آموزش تبلیغات گوگل

جهت یادگیری رایگان کامل تبلیغات گوگل به همراه نکات و ترفند ها کلیک کنید.

چگونه برای تبلیغات رایگان در گوگل کردیت کارت بخریم؟

کردیت کارت کارتی است که دارای اعتبار مالی پیش فرض می باشد و تهیه آن نیاز به داشتن حساب بانکی معتبر بین المللی می باشد، برخی از شرکت ها دبیت کارت می فروشند دبیت کارت با کردیت کارت متفاوت می باشد و دارای اعتبار پیش فرض نیست دقیقا مانند کارت های بانکی ایرانی است.

بنابراین اگر قصد دارید از شرکت‌های ایرانی کردیت کارت تهیه کنید از اعتبار آن شرکت مطمئن باشید. و دبیت کارت به جای کردیت کارت نخرید.

گول کلاه بردار ها را نخورید

برخی از شرکتها با ادعای آنکه در گوگل به صورت رایگان تبلیغ میکنند کاربران را به پرداخت مبالغی ترغیب می کنند و پس از پرداخت مبلغ برای تبلیغ رایگان بهانه می آورند، در گوگل تبلیغ کاملا رایگان وجود ندارد امار راه هایی وجود دارند که تقریباً به تبلیغ رایگان منجر می شوند مثلاً استفاده از از کدهای تخفیف گوگل یا promotional codes و یا استفاده از کردیت کارت.

تبلیغات رایگان در گوگل به کمک کسب و کار محلی

گوگل سرویسی به نام Local business (کسب و کار محلی) راه اندازی کرده است. با ثبت نام در این سیستم می توانید رایگان در گوگل تبلیغ کنید اما متاسفانه این سیستم در کشور ما تحریم است ولی می توانید به جای آن از گوگل مپ استفاده کنید.

چگونه با استفاده از گوگل مپ رایگان تبلیغ کنیم ؟

گوگل مپ قسمتی به نام add missing place دارد به این معنا که مکان های از قلم افتاده که در سرویس گوگل مپ نمایش داده نشده است را دیگران می توانند تکمیل کنند، شما می توانید با اضافه کردن مغازه و یا کسب و کار خود در گوگل مپ نیز در گوگل رایگان تبلیغ کنید.

مثلاً هر کسی فروشگاه کامپیوتر را سرچ کند اگر مغازه خود را به گوگل مپ معرفی کرده باشید در قسمت مپ شما را نمایش خواهد داد البته کاربری که این کار را انجام می دهد باید در گوگل مپ اعتبار و امتیاز خوبی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پابلیشر چیست
مقالات تبلیغ در گوگل

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله
مقالات تبلیغ در گوگل

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس
مقالات تبلیغ در گوگل

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما