انواع استراتژی قیمت گذاری در ادوردز

در این مقاله در خصوص استراتژی قیمت گذاری در سیستم تبلیغات گوگل ادوردز صحبت خواهیم کرد و اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیارتان قرار خواهیم داد این سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که بتوانید استراتژی های متفاوت و مختلفی را برای قیمت گذاشتن روی تبلیغات انتخاب کنید و از هر یک از آنها که بهتر است بیشترین سود و نفر را ببرید تا با حداقل هزینه در گوگل تبلیغات خود را انجام دهید.

 

انواع استراتژی قیمت گذاری در ادوردز

 

درآمد ادموب

 

 

هر بار که گوگل می‌خواهد در صفحه نتایج گوگل تبلیغاتی را نمایش دهد، برای انتخاب آگهی ها و رتبه آنها مزایده ای ترتیب می‌دهد. همانطور که قبلا گفتیم نمایش یا عدم نمایش آگهی شما مربوط به امتیاز کیفیت آگهی و قیمتی است که برای آن پیشنهاد می‌دهید. بدون پیشنهاد مناسب، شما شانسی در مزایده ندارید و این یعنی شانسی برای نمایش آگهی‌تان وجود ندارد.

 

تخفیف ویژه  تبلیغات گوگل

 

گوگل ادز روش‌های پیشنهاد قیمت متفاوتی را به شما ارائه می‌دهد که استراتژی‌های قیمت‌گذاری نام دارند و با توجه به اهداف تبلیغاتی شما می‌تواند متفاوت باشد.

 

استراتژی های قیمتگذاری دو نوع می باشند :

 

Manual Bidding – 1

Automated Bidding -2

 

در روش اول شما قیمت‌گذاری را خودتان کنترل می‌کنید، و اجازه می دهید که گوگل ادز با توجه به اهداف تان محاسبات پیچیده‌ای را برای تعیین بید انجام دهد.استراتژی‌های قیمت‌گذاری را در هنگام ایجاد کمپین در بخش biddling ی‌توانید انتخاب کنید.

 

‌‌این استراتژی به شما اجازه می‌دهد، هزینه تبلیغات در گوگل را با پیشنهاد بیشترین هزینه به ازای هر کلیک، برای ادگروپ یا هر یک از کلمات کلیدی داخل ادگروپ تعیین کنید.

 

استراتژی پیشنهاد قیمت (BidStrategy) در ادوردز

 

پرداخت

 

 

باید بدانید که گاهیی مخاطبانی که درخواست ایجاد ادوردز را برای یک کلمه مانند کرکره برقی دارا می باشند افزایش می یابد. در این صورت است که گوگل رقابت بر سر یک کلمه را زیاد می بیند. استراتژی Bid به صورتی مزایده وار اقدام به دریافت بیشترین قیمت برای رتبه اول می کند.

 

 

 

اما این سیستم به صورتی انجام می شود که افراد نمی توانند میزان بیتشرین مبلغ ارائه شده برای نمایش در رتبه اول را مشاهده کنند،در استراتژی BID شما ناچار هستید که یک مبلغ پیشنهاد برای رتبه اول به گوگل ارائه دهید و دقیقا در این زمان امکان وجود دارد که فرد دیگری برای همین کلمه یک قیمت بیشتر به گوگل پیشنهاد دهد لذا در این استراتژی ما نیازمند این هستیم که یک مخاطب شناسی دقیق داشته باشیم که اگر در رتبه اول قرار نگرفتیم باید چگونه مخاطبان بیشتری جذب نماییم.

 

خوشبختانه استراتژی بید این تنها با کلیک کردن فرد روی تبلیغ شما گوگل هزینه را از شما کسر می نماید بنابراین می توان اینگونه گفت که چندان اهمیت ندارد که شما رتبه اول قرار بگیرید یا رتبه دم تنها هدف شما باید جذب مخاطب و ایجاد وفاداری در آن باشد.

 

انواع قیمت گذاری در گوگل

 

کار ادموب

 

قیمت گذاری در سیستم تبلیغات گوگل و یاهو و گوگل ادوردز انواع متفاوتی دارد از جمله آن می‌توان قیمت گذاری بر اساس هر کیلو یا قیمت‌گذاری بر اساس نمایش و همچنین قیمت‌گذاری بر اساس فروش اشاره کرد.

 

بستگی دارد که چه نوع سیستم قیمت‌گذاری را برای تبلیغ تان انتخاب کنید اگر بتوانید سیستم قیمت گذاری بر اساس فروش را انتخاب کنید مسلماً قیمت تبلیغات به شدت کاهش می‌یابد و می توانید به بهترین شکل ممکن تبلیغات خود را انجام دهید معمولاً سیستم های دیگری نیز برای قیمت‌گذاری و شروع تبلیغات انتخاب می‌شوند و معروفترین آنها سیستم قیمت گذاری بر اساس کلیک است.

 

Manual Bidding 

 

manual biddding یا ایجاد پرداخت بر اساس انتخاب دستی می‌تواند به شما بسیار کمک می‌کند که هزینه‌های خود را در تبلیغات گوگل کاهش دهید زیرا این روش روشی است که توسط گوگل ارائه شده است تا بتوانید از آن برای کاهش هزینه‌های تبلیغات گوگل خود استفاده کنید.

 

 

 

 

با استفاده از این روش خودتان تهیه می کنید که به ازای هر فردی که بر روی تبلیغات شما کلیک بکند چه مقدار از بودجه کل شما کم می شود هر چه این میزان بیشتر باشد تعداد بیشتری از بودجه کل شما کمتر میشود.

 

سخن آخر  

 

آنچه در این مقاله در خصوص آن صحبت کردیم شیوه ها و استراتژی های قیمت گذاری در سیستم تبلیغات گوگل گوگل ادوردز می باشد این مقاله اطلاعات بسیار مفیدی را در این زمینه در اختیارتان قرار داده است، اگر سوال و اشکالی ذهنتان را مشغول کرده باشد و نمی دانید که چگونه می خواهید تبلیغات در گوگل را انجام دهید پدر انجام دادن آن شک دارید و همچنین از سود و یا ضرر آن کاملا مطمئن نیستی توصیه می کنیم که با کارشناسان مجرب ما در شرکت تبلیغاتی تماس حاصل فرمایند تا به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کرده و تبلیغاتتان را در کمترین زمان ممکن آغاز کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پابلیشر چیست
مقالات تبلیغ در گوگل

پابلیشر چیست

در این مقاله در خصوص اینکه پابلیشر چه نرم افزاری می باشد چه کاربردی دارد و چگونه می تواند به شما کمک می‌کند و همچنین

دیدن مقاله
مقالات تبلیغ در گوگل

برنامه نویسی آردینو

در این مقاله در خصوص برنامه نویسی آردینو با پایتون و اینکه آردینو  چه چیزی میباشد و چگونه می توان استفاده کرد و چه مزیت

دیدن مقاله
تبلیغات اینستاگرام
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اینستاگرام

در این مقاله در خصوص تبلیغات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که شما را با این فضا بیشتر آشنا کنیم شاید بتوانید از

دیدن مقاله
تبلیغات اپلیکیشن
مقالات تبلیغ در گوگل

تبلیغات اپلیکیشن

در این مقاله در خصوص تبلیغات اپلیکیشن صحبت خواهیم کرد و یا به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید تبلیغات خود را در سیستمهای

دیدن مقاله
ترافیک سورس
مقالات تبلیغ در گوگل

ترافیک سورس در الکسا

در این مقاله در خصوص ترافیک سورس در الکسا و همچنین رتبه و یا دستیار صوتی گوگل که آنرا جدیداً با سیستم پیدا کردن ترافیک

دیدن مقاله
تماس با ما